recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fjernbetj. til Beomaster 2000 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fjernbetj. til Beomaster 2000 ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rehof Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rehof Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fjernbetj. til Beomaster 2000 ?
    Sendt: 01-September-2012 kl. 09:41
Jeg har fået en gammel radio fra B&O Beomaster 2000 Type 2911. Den passer perfekt i mit hobbyrum, men kan man i det hele taget få en fjernbetjening til den, og hvis ja hvilken en passer ?

 Jeg får den først hentet sidst i næste uge, så jeg tænkte om mine alm. gamle højtalere ( jamo ) kan bruges til den, eller jeg skal have nogle B&O højtalere ?

Beklager hvis mine spørgsmål er "åbenlyse" men jeg har aldrig før haft B&Oi nogen form, så derfor spørgsmålene her, efter jeg ikke kunne finde svar på dem på Google...

Tak

Rehof
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 09:55
Den kan ikke fjernbetjenes, til gengæld kan du slutte almindelige passive højttalere (som dine Jamo) til.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Rehof Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rehof Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 10:13
Super, rigtig mange tak for det hurtige svar...

Rehof
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 22:37
Ren nostalgi.

Mit andet B&O-anlæg efter Beosystem 4600, før jeg skiftede til Beomaster 3000 (der kan fjernbetjenes, ellers som din Beomaster 2000) og senere bl.a. Beosystem 5000/6500 og Beosound Ouverture. Men ok. Det var jo også dengang, B&O var lidt lettere at komme til.

Der imellem havde jeg også brugte Beosystem 6000/8000 anlæg fra tid til anden, som var det første B&O-anlæg, jeg lagde mine øjne på, så det har jeg haft et særligt forhold til, siden jeg som teenager så det ved en klassekammerat.

Mvh. Jørgensen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu