|
Valg af TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HåberPåHenke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2012 kl. 15:13 |
Hej Recordere,
Jeg har ikke fulgt med i tv-markedet så intenst de sidste 2 år, så jeg vil høre om jeg kan få et par bud på gode tv-tilbud. Jeg kan læse herinde at der er en del tilbud på udgående modeller for tiden.
Vi har lige købt nyt hus, og vi skal indrette et køkkenalrum-stue-spisestue på ca. 55kvm, derfor må tv'et gerne være 47-52". Det skal dels bruges til at se almindeligt tv gennem yousee, fodbold, tv-serier etc. Der bliver også set BD på det, men det skal ikke være et hjemmebio-setup, det ryger nemlig i kælderen. Det skal have god lyd (for et fladt tv) og 3D er helt ligegyldigt, om end det jo ikke gør noget at det er der.
Prisbudgettet er 7-10.000, og design vægter ret højt. Der må også gerne komme bud på gode tilbud på en plasmaskærm, men det skal stå i en ret lys stue - så sortniveauet er ikke den vigtigste faktor.
Mht billedekvalitet er det vigtigt at det ikke "hakker" når billedet panorerer. Mvh Jonas
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |