recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan jeg splitte 3d og hd lyd fra hinanden?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan jeg splitte 3d og hd lyd fra hinanden?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan jeg splitte 3d og hd lyd fra hinanden?
    Sendt: 08-September-2012 kl. 13:24
Hej Alle
Jeg vil gerne købe en 3D medie afspiller, måske popcorn hour A-400, når den kommer.
 
Men problemet er at jeg har en 1.3 hdmi Surround reciever, dvs jeg kan ikke kører A-400>>Reciever>>TV    hvis jeg vil se full 3d.
 
Da min 3d bluray afspiller har 2 hdmi udgange så kan jeg smide gøre det således:
 
bluray>>tv
Bluray>>reciever
 
og der kan jeg godt se full 3d med hd lyd.
 
 
Så spørgmålet er, kan jeg med kun en hdmi udgang, i a-400 få 3d på tv med hd lyd ? på nogen måde eller skal jeg ud og invistere i en 1.4 reciever.
 
Eller kan man sende en 1.4 signal direkte op i tv, og så sende 1.3 lyd direkte ned i reciver ?
 
havde popcorn houren bare været født med 2 hdmi udgange så havde der ikke været noget problem
 
mit setup er:
TV: 55VT50
RECIEVER: NAD T747
 
Håber at der er nogen som forstår mit spørgsmål og vil hjælpe.
 
mvh Ridderen
Til top
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2012 kl. 15:25
SLET DENNE... den er sku oprettet forkert
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu