recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - toyota aygo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

toyota aygo

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: toyota aygo
    Sendt: 10-September-2012 kl. 21:57
Hejsa.... vil gerne have mp3 musik på mit anlæg i en toyota aygo ... hvordan gøres dette
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 22:44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 23:02
Tak.... prøver dog med et aux cable
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
wokmot Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Juni-2005
Sted: Næstved Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wokmot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 08:05
hvis det er ok at din musik køres over via tlf af? (hvis du har en smart fon)
lidt "skod" måde men ok!!
 
kan forøvrigt oz snakke håndfri i den!! :)
Panasonic TH-50PZ80E‏

Onkyo TX-SR876

BenQ W5000, PS3, wii,

Zaptor
Til top
D. Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: 2750 Ballerup
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér D. Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 11:15
Bortset fra at FM senderen i Cruiser ikke er kraftig nok, eller tuneren i min Aygo er ikke følsom nok.
Jeg får ihvertfald fm knas når jeg bruger den til musik fra telefonen.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 14:41
Hvis du ikke har fundet en løsning, kan du evt finde en fin løsning, til almindeligt brug på eBay ved at søge fm Transmitter. Koster ca 25 kr og du får ofte mulighed for at lade din Tlf i samme ting.
Fungere fint hos os ihvertfald
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 14:50
Min kone har en Peugeot 107 hvor jeg har tilsluttet følgende kit:
Det fungere perfekt. Hun bruger aldrig radioen i bilen længere:-) pt. har hun tilsluttet en 32Gb USB stik men man kan også streame fra sin smart phone hvis du hellere vil det

Jeg har samme løsning i min Skoda
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 22:58
i vores Aygo har vi simpelthen valgt bare at bruge AUX kabel... virker fint
Til top
D. Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: 2750 Ballerup
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér D. Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

i vores Aygo har vi simpelthen valgt bare at bruge AUX kabel... virker fint
 
Giver det ikke tændingsstøj hvis den er tilsluttet strøm fra cigartænder samtidig?
 
Jeg får tændingsstøj i min Samsung Galaxy Nexus.
Til top
vkristofferschiemann Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vkristofferschiemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 11:27
måske denne?? http://www.navi-dvdshop.dk/index.php?route=product/product&product_id=107
Til top
GadgetBoy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Maj-2012
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GadgetBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2013 kl. 13:41
Jeg tror den bedste løsning er via et kabel. Vi har købt sådan et apprarat, som kører via FM-frekvenserne, så man bare skal stille sin radio på en bestemt frekvens og så spiller musikken fra vores iPhones, men det virker ikke så godt. Lydkvaliteten er dårlig og ikke værd at høre på.
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 12:52
Hvis man vil ofre lidt ekstra på det, så kan man vælge at få monteret Toyotas originale navigationsanlæg. Det koster ca. 6K, men så får man både Bluetooth, navigation, og USB/iPhone/iPod stik.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu