recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af EA season ticket med PSN US konto (FIFA 13)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af EA season ticket med PSN US konto (FIFA 13)

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af EA season ticket med PSN US konto (FIFA 13)
    Sendt: 11-September-2012 kl. 20:04

Jeg har oprettet en US konto da jeg fandt ud af at denne titel koster 225,- men kun 24,99$ i US shoppen. Jeg vil gerne have den da den indeholder bland andet nogle Fifa13 fordele.

Men nu melder følgende spg. sig så;

1. kan jeg betale med Visa/Master som er med dansk adresse. eller vil de så senere finde ud af at jeg har "snydt" og lukke min konto eller andet. Man kan vel se på kreditkortet hvor det er registreret.
Alternativt skal man skaffe et PSN "skrabekort" formoder jeg.

2: Vil season ticket købt på amerikansk konto så virker med et spil købt i DKK.? For dem der ikke ved det så giver season ticket adgang til det fulde spil 6 dage før officiel release. Ved release udløber season ticket så og man skal så spille videre det spil man har købt.

3. Alternativt kan jeg jo købe Fifa eller Fifa soccer 13 som det hedder derovre, men er så i tvivl om det giver mig samme muligheder for FUT og online spil. Med andre ord er FIFA/fifa soccer det samme spil bortset fra sprog og titel.

Håber nogen kan hjælpe....
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 14:27

Mht. betalingen skal du nok ikke bekymre dig. Jeg har købt derfra før uden problemer. 

Det er derimod rimelig sikkert, at det IKKE er kompatibelt med en EU udgave af spillet.

Får man ikke mere med den season ticket?

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 16:08
Jo Season ticket giver også noget til Tiger, NFL, NHL, og nogle andre EA sport spil. Men det er nu kun Fifa delen jeg er interesseret i. Den koster mindre end hvis skulle købe de tilsvarende gold packs enkeltvis. Deudover er det også en stor fordel i sær i Ultimate team at få tidlig adgang til spillet.

Men hvis du ikke har haft problemer med at købe US spil, tror jeg at jeg køber både season ticket og Fifa soccer 13, med min US PSN konto. De 2 koster samlet det samme som spillet alene herhjemme. Så får jeg ikke noget kompatibiltets problem.
Til top
Olfred Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2007
Sted: Denmark
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Olfred Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 14:54
Tror kun Season ticket giver mulighed for at spille spillet 3 dage før, sådan er det i hvert fald med EU-udgaven...

Ellers enig... Hvis du holder dig til us bruger og udgave af spil, så er du fri forb problemer.

Hvis du spiller ultimate team får man en stak opstartspakker, hvis man har spiller tidligere udgaver... Det vil din us-bruger ikke få.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 10:19
Dette herunder er taget fra EA hjemmesiden:

Så hvis man køber med US konto kan man spille fra den 21. Og da det samtidigt er det billigste giver det god mening. Jeg er med på at jeg så skal spille med min US bruger for at få de packs der følger med.
Men man kan jo altid bare "overføre" coins til min alm. bruger.

What are the benefits of purchasing EA SPORTS™ Season Ticket? 
•Early Access to FIFA 13
•US: Sept 21, 2012 (Retail: Sept 25, 2012)
•Europe:  Sept 22, 2012 (Retail: Sept 28, 2012)
•Australia: Sept 22, 2012 (Retail: Sept 26, 2012)
•New Zealand: Sept 22, 2012 (Retail: Sept 27, 2012)
•24  FIFA Ultimate Team 13 Gold Premium Packs. One delivered each week.
•20% discount off all packs in FIFA Ultimate Team 13.
•Free access to FIFA 13 Creation Centre downloadable content
Til top
Olfred Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Olfred Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 11:14
Okay. Kan også se deres releasedato er før vores...
Til top
Olfred Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Olfred Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 11:22
Troede det var 3 dage før... Og det står der også, men så er min hovedregning dårlig... Retail 28/9, Early Access 22/9...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 13:05
Det er også totalt forvirrende, hvorfor kan det ikke bare releases samme tid world wide.

Og hvis man så køber Season ticket US, men selve spillet i DK har man så nogle dage man ikke kan spille. Da season ticket US udløber den 25. sept og det først udkommer den 28 i EU.

Så umiddelbart giver det mere spilletid for færrrest penge at købe hele skidtet i US. Så må jeg leve med at det bliver min US konto jeg skal spille med.

Har dog med andre spil kunne downloade dem med et brugernavn, og spille med et andet brugernavn på samme maskine.
Til top
Olfred Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Olfred Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 13:59
Du får nok dage uden Fifa alligevel, pga fragt tiden fra usa. Ellers skal du købe det fra online suppen som download.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 15:02
Det hele bliver købt fra Online shoppen, kan da bestemt ikke vente på den ekstra leverings tid...Big smile
Til top
Olfred Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Olfred Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 15:10
Præcis. Har lige købt season ticket i den danske shop, så nu venter jeg bare på det bliver den 22...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 08:54
Arghhhh nu kunne jeg så ikke slippe afsted med at købe noget på online shoppen med min US konto.
-fik bare beskeden " could not add funds"

Men jeg har jo også oprettet min konto med et random name fra en hjemmeside, og det matcher jo ikke det navn på kreditkortet, vil det hjælpe at oprette en ny konto med mit navn men US adresse.??
Eller æder den simpelthen kun US kreditkort?

Alternativt ved i om PSN skrabekort købt i DK kan bruges på US siden?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu