recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afspilning af bd fra NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afspilning af bd fra NAS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Afspilning af bd fra NAS
    Sendt: 12-September-2012 kl. 11:57
Har fået problemer med at afspille Bd rip fra NAS til min Dune smart B1. Det gælder både iso og bdmw men ikke dvd.
 
Ved dvd afspilning skriver afspilleren 8 mbps. Nas'en skriver i ressourceovervågning 800kb/sec
 
Ved BD afspilning svinger hastigheden mellem 10 og 20 mbps iflg afpilleren. Nas skriver 2000kb/sec og lyd og billede hakker.
 
Ved afspilning med BD-lite tror jeg nok det hedder som er blevet en mulighed efter firmwareupdate hakker det også og skriver bufferunderløb nederst i info som tæller op ad under hele afspilningen
 
Ved afspilning fra ekstern usb hd er der igen problemer og fps ligger på mellem 30 og 40mbps
 
Hvis jeg overføre en bd fra Nas til den eksterne som er tilsluttet Dune er hastigheden 7000 kb/sec iflg ressourceovervågningen altså næsten 4 gange så hurtigt som ved bd afspilningen
 
Problemet synes opstået efter sidste firmwareupdate men har forsøgt mig med 2 tidligere versioner uden at det blev bedre igen. Der er ikke blevet ændret på netværket i øvrigt som består at 2 switche mellem Dune og NAS
 
Nu kan jeg ikke komme på mere info men spørg hvis der er noget jeg har glemt og så håber jeg der sidder en derude med "du skal bare gøre såen og såen" så virker det igen
 
MVH Tom
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu