|
Videoanmeldelser på recordere.dk |
Besvar |
Forfatter | |
Bechman
Redaktionen Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-September-2012 kl. 17:59 |
Hej Alle
Jeg sysler lidt med videoanmeldelser i stedet for de traditionelle skrevne spilanmeldelser. Jeg har lagt den første online på youtube (kommer på recordere.dk) imorgen. Jeg har allerede tænkt over ændringer til næste anmeldelse, bla var det ikke særlig hensigtsmæssigt at indtale det hele i en lang smøre istedet for at dele det op. Selve anmeldelsen skal også struktures bedre, men det var ligeså meget for at komme igang at jeg legede lidt med Tekken Tag 2 anmeldelsen i videoform. Tjek den her og lad mig endelig høre, hvis I har nogle gode ideer til fremtidige anmeldelser :-) |
|
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige set det. Du har ret i at det virker lidt rodet, men som førstegangs er det da udemærket. Jeg ville måske fokusere lidt mere selve singleplayer-"historien"hvor man rent faktisk gennemfører spillet også kunne du godt have dækket multiplayer lidt mere, specielt nu hvor det er ved at være ret relevant i kampspil.
Nu er det måske også bare mig, men jeg blev lidt overrasket over at du havde givet det 8/10 og ikke mere. Her tænker jeg på at du ikke rigtig havde givet udtryk for det, andet end at du sagde en masse positivt under konklusionen (og ikke noget negativt). |
|
Bechman
Redaktionen Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Funktioner
Tak(0)
|
Steffen: Næste gang laver jeg et manus, deler op i de områder jeg vil tale om og kommer på den måder bedre "rundt" om det hele.
Jeg kommer også til at lave stemmesporet først og derefter videodelen, så man på den måde lettere kan få understøttet det man omtaler. Den første anmeldelse blev lavet omvendt, og det betød at det blev for rodet. Angående karakteren, så kan man selvfølgelig altid argumentere for og imod. Jeg synes det er godt, men der skal mere til før jeg hiver 9 tallet frem.
|
|
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min point var mere at jeg ikke føler at du har tilkendegivet ordenligt hvorfor karakteren netop er 8. Din anmeldelse lyder mere positiv end 8/10, så medmindre jeg har overhørt noget er der tilsyneladende noget der efter din mening kunne være bedre og jeg kunne godt tænke mig at høre hvad:-)
jeg håber at du forstår hvad jeg mener. |
|
Bechman
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg forstår hvad du mener. Anmeldelsen var egentlig mere minded på det rent tekniske omkring mulighederne ved en videoanmeldelse. Det der blev sagt var mindre relevant. En egentlig anmeldelse skal naturligvis underbygges mere som du også påpeger
Redigeret af Bechman - 17-September-2012 kl. 12:49 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |