recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den blå avis mobil version.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Den blå avis mobil version.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Den blå avis mobil version.
    Sendt: 26-September-2012 kl. 12:37
Hej

Jeg har lidt problemer med mobilversionen af Den blå avis på min Lumia 800. Det vil egentligt sige at jeg havde også problemet på min Nokia E71 tidligere, så jeg tror ikke det er selve telefonen det er galt med.

Problemet er at når jeg laver en søgning og kommer til siden med søgeresultater kan jeg ikke scrolle ned på siden. Hvis jeg så klikker på en annonce (dem jeg kan se i toppen) og kommer ind i den annonce virker scroll'ning heller ikke. Bruger jeg derimod den fulde side af DBA virker alt upåklageligt.

Kan i andre bruge scrollfunktionen på m.dba.dk? Også meget gerne Android og IOS brugere.

Jeg har naturligvis skrevet til dba og ikke overraskende siger de at jeg er den eneste der oplever problemer med deres fantastiske mobilversion, men jeg kan da prøve at cleare cachen i min browser.

Mvh BS
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 12:54
Ingen problemer med at scrolle på min iPhone 4S med iOS6
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 12:56
Er der en med Android der vil forsøge?
 
BS
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 13:44
hej.
har du finder løsning. Da jeg har samme problem.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 14:37
Nej. Jeg har skrevet om det samme på windowsfan.dk og der er flere med samme problem. Dba.dk er desværre pænt ligeglade :-(
 
BS
Til top
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér londahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Er der en med Android der vil forsøge?
 
BS

Virker fint på Galaxy Nexus i standard browseren (Android 4.1.2)
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 16:05
Ja det virker på IOS og Android, men ikke WP og Nokia Safari :'( ærgeligt at de er ligeglade. Om det er dba eller Nokia og m$ der fejler har jeg desværre ikke nok kendskab til HTML kode til at afgøre.
 
BS


Redigeret af Bschmidt - 04-November-2012 kl. 16:07
Til top
Lekruse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-November-2012
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lekruse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 18:01
Det er desværre ikke hos Windows Phone og især Nokias Symbian der bliver brugt flest ressourcer på rettelse af bugs osv. lige pt. Det er et af de minuser der er ved, at købe Windows Phone lige pt. Men lad os håbe, at Windows Phone kommer op i gear i forbindelse med Launch af Windows 8
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 18:20
Jeg er helt på line med at der ikke udvikles mod Symbian men at fraskrive sig WP er snævertsynet og gammeldags IMHO. Der kommer måske en holdningsændring når der bliver solgt flere wp's (det er jeg ikke i tvivl om sker :-) men lige PT er de ligeglade.
Jeg er ikke ekspert men mon ikke bare det drejer sig om en lille ændring og så virker det?
 
BS


Redigeret af Bschmidt - 04-November-2012 kl. 18:21
Til top
Lekruse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-November-2012
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lekruse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Jeg er helt på line med at der ikke udvikles mod Symbian men at fraskrive sig WP er snævertsynet og gammeldags IMHO. Der kommer måske en holdningsændring når der bliver solgt flere wp's (det er jeg ikke i tvivl om sker :-) men lige PT er de ligeglade.
Jeg er ikke ekspert men mon ikke bare det drejer sig om en lille ændring og så virker det?
 
BS

Jeg har gået all-in på WP for længe siden, men eftersom tingene sker i sneglefart fra deres side, så mener jeg bare, at udviklere samt producenterne måske har mistet troen på WP. Det ses tydeligt hvergang der lanceres et nyt app, jamen så er WP blevet fraskrevet af udviklerne til at starte med.

Anyways, har du sørget for din Lumia har nyeste software update?
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 19:26
Du har helt ret i at der har været en pause i fremgangen af wp som jeg helt og holdent tilskriver den "fodfejl" m$ lavede da de afskrev opdateringen af eksisterende telefoner uden at give indikation af hvad der skulle ske. Det stoppede udbredelsen af enheder og udvikling af software. Jeg forventer der kommer skred i tingene med lanceringen af wp8 og forhåbentligt snart wp7.8 så udviklerne og brugerne ved hvor de står.
os version på min telefon siger: 7.10.8773.98 jeg forventer det er nyeste aftapning.
 
BS


Redigeret af Bschmidt - 04-November-2012 kl. 19:27
Til top
Lekruse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-November-2012
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lekruse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Du har helt ret i at der har været en pause i fremgangen af wp som jeg helt og holdent tilskriver den "fodfejl" m$ lavede da de afskrev opdateringen af eksisterende telefoner uden at give indikation af hvad der skulle ske. Det stoppede udbredelsen af enheder og udvikling af software. Jeg forventer der kommer skred i tingene med lanceringen af wp8 og forhåbentligt snart wp7.8 så udviklerne og brugerne ved hvor de står.
os version på min telefon siger: 7.10.8773.98 jeg forventer det er nyeste aftapning.
 
BS

Lige præcis. Det forventer jeg også. WP 8 Lite aka. Wp 7.8 burde løse dine problemer. Der går ikke længe før den kommer.
Mon ikke også det nok skal blive stort engang. Hvis Samsung tror på det, burde vi dødelige nok også. Jeg venter dog og ser tiden an. 
Der er ingen tvivl om, at man skal have et begrænset behov, eller en stor tålmodighed hvis man vælger at købe en Windows Phone i morgen. (ikke for, at træde på dem der kører WP idag). Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu