|
YouSee 5 vinderkanaler i Oktober |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2012 kl. 19:43 |
|
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Explorer og History HD har jeg allerede, som Ekstrakanaler. Explorer er totalt reklamefri. History HD er reklamefri, bortset fra at den reklamerer for sig selv, sådan ca. hver 10. minut i selve udsendelserne. P**** irriterende!
|
||
![]() |
||
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
|
Jeg har også History Channel og Explorer Channel ligesom jeg også abn'ere på Animal HD og Wild HD. Der er lidt for meget om hajer på disse to, men ellers er der fine udsendelser om natur som sådan.
![]() |
||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Så husk, at du kan skifte kanalerne ud en gang om måneden - har selv prøvet dette, og det fungerer rigtigt godt
![]() |
||
![]() |
||
|
Til Jeres orientering, så er kanalerne allerede åbnet...
|
||
![]() |
||
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
|
![]() Silver HD skal jeg da også lige chekke ud, selvfølgelig. ![]() Redigeret af javilha - 29-September-2012 kl. 17:05 |
||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
||
![]() |
||
|
Det står også i betingelserne, at YouSee har ret til at åbne for kodede kanaler, så alle kan se dem i en periode. Det er for at få flere kunder i butikken. Og så er de jo kun åbne i en måned, så skidt nu med det...
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Og egentligt er det jo lidt spild af kanalplads, at YouSee har "Ekstrakanalen", hvor de en gang om måneden præsenterer, hvad de har af øvrige kanaler i diverse pakker og kodede kanaler. Lige nu er det en sportskanal, som både sendes på "Ekstrakanalen" OG ukodet, på sin vanlige plads.Til næste år kommer "Ekstrakanalen" også i HD - yderligere kanalpladsspild! Vi kunne jo ligeså godt få fx NRK2 ukodet i Grundpakken, istedet, når nu YouSee kan åbne og lukke for kodede kanaler efter forgodt befindende!
|
||
![]() |
||
|
Tja, deres tankegang virker ikke altid lige logisk.
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|
Jeg er sjovt nok glad for, at der er noget nyt engang i mellem. Jeg har med glæde set MotorTV, Silver, History Channel m.f. på Ekstrakanalen, og tjekker hver måned hvad der kommer dér.
ØV MotorTV blev ikke valgt, den havde jeg bl.a. stemt på, men 4 af 5 er da også meget godt ramt. (SilverHD havde jeg ikke stemt på).
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Jeg fik de 5 jeg har stemt på, så er godt tilfreds.
![]() |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |