recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iTunes igen igen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iTunes igen igen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iTunes igen igen
    Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 22:44
Hejsa
 
Jeg blir ALDRIG glad for iTunes, jeg har brug for hjælp.
 
Hvordan får jeg musik, lydbøger, podcasts fra min new iPad over på en helt ny PC.
 
Der er nogle få cd'er på iPad som vi af en eller anden grund ikke kan finde original cd'erne til ( nogen har lånt dem og vil ikke indrømme de er vores, shit happens)
 
Men så tænkte jeg jo, at jeg flytter alt fra iPad over til vores nye pc, så har vi jo de par cd'er igen
men jeg kan ikke finde ud af det. Hvor pokker kan man lære at bruge det underlige iTune S...
 
hvad er der galt med drag'n'drop som i gamle dage
 
Håber der sidder et par iTune hjerner herinde der kan give en hånd :)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 10:48
Der er flere gode forklaringer på Apples supportside:

Jeg har ikke selv haft brug for det endnu, men kig vejledningerne igennem.
Venlig hilsen
KB
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 13:41
Shocked det var pokkers
 
den side har jeg bare ikke kunnet finde Embarrassed
1000 tak for hjælpen, der er HELT sikkert en løsning Wink
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 15:48
OK det hjalp så ikke noget, der står rent faktisk IKKE noget om hvordan man kan få det over på en ny pc. KUN hvis man har købt det i iStore, håber da ikke det kun er det man har købt GENNEM itune som man kan lave "back-ups" af
Til top
smitty Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smitty Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 16:17
Da jeg skiftede pc kopierede jeg mit itunes bibliotek over på en ekstern harddisk og ind igen på den nye pc.
 
Inden du kopierer over skal du på den nye pc installere itunes og godkende den til din apple id. Jeg havde ingen problemer med det. Det var dog kun musik jeg flyttede.


Redigeret af smitty - 03-Oktober-2012 kl. 16:18
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 16:19
Du kan bruge en extern hardisk til at trække musikfilerne over på og derefter trække dem tilbage igen på den nye pc.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 16:49
Hvis du kun har musikken på din iPad, og ikke har backup af dit iTunes bibliotek fra den gamle pc, så skal du have fat i et program, der kan hive musikfilerne ud af iPad'en - det er ikke noget Apple understøtter.

Der findes lignende programmer til pc.


Redigeret af Brixen - 03-Oktober-2012 kl. 16:54
Venlig hilsen
KB
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 22:48
Brixen....takker, googler lidt så :)
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 18:09
Tja jeg har netop taget en ny pc i brug og havde samme problem, der er flere løsninger, jeg satte min Iphone til den nye pc(med Itunes på) og højre klikkede på Iphonen og bad om at den overførte alle indkøb, på den måde kom både musik og apps over.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af johnny57 johnny57 skrev:



Tja jeg har netop taget en ny pc i brug og havde samme problem, der er flere løsninger, jeg satte min Iphone til den nye pc(med Itunes på) og højre klikkede på Iphonen og bad om at den overførte alle indkøb, på den måde kom både musik og apps over.


Her er problemet at nogle rippede cd'er kun findes på iPad, og det understøtter Apple ikke i Danmark endnu.


Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu