recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG DVD/VHS-Afspiller RCT689
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG DVD/VHS-Afspiller RCT689

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 08:40
Nu skriver de jo at det er en DVD-afspiller, så du kan altså ikke optage på den.
mvh Christian
Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-April-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 01:17
TongueTongueTongue Any body out there?

Redigeret af herognu - 05-Oktober-2012 kl. 01:17
Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-April-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 13:59
Jeg har en masse gamle videobånd med tv-programmer, jeg har optaget og som jeg gerne vil have overspillet fra VHS til DVD. Derfor har jeg overvejet denne løsning:


Jeg har dog lige to spørgsmål, hvis der er nogen der kan svare på dem:

1) DVD-afspilleren er jo tydeligvis ikke en Blu-ray, så hvad betyder det at jeg kan få fuld HD når det ikke er Blu-ray. Elgiganten skriver flg.:
                                                 "1080p HDMI-upscaling: Få Full HD kvalitet fra dine DVD'er på den store skærm, så længe VHS / DVD afspilleren er forbundet med et HDMI-kabel."

2) Nu har den jo en gammel MPEG 2 tuner som jo ikke længere kan bruges. Jeg har selv en MPEG 4 boks som jeg vil bruge til den og der ud over er der også MPEG 4 tuner i min fladskærm. Skulle jeg så ikke kunne optage ét program og se et andet imens? Jeg talte med en sælger i Elgiganten og han sagde, at han havde hørt at det kunne give problemer, hvilket jeg ikke forstår da to korrekte modtagere skulle give netop denne mulighed.


Redigeret af herognu - 02-Oktober-2012 kl. 14:07
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu