recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP! pioneer sc-2022 eller Onkyo tx nr717
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP! pioneer sc-2022 eller Onkyo tx nr717

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tx607 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tx607 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2012 kl. 23:12
Har købt 717 og den spiller forrygende, så jeg er ikke i tvivl om at 818 er mindst lige så god.
Havde Pioneer hjemme først, og må konstatere at den ikke har den den styrke der skal til for at styre mine Concert 7.
Der var faktisk slet ingen tvivl da jeg først havde hørt dem begge, i mit setup er det klart Onkyo der vinder.
Jeg er på ingen måde "farvet" og er gammel Pioneer fan da jeg har været den lykkelige ejer af C+M 90a som var cremen i 80/90érne og havde kraft udover det sædvanlige.
Men lige nu er det Onkyo der spiller bedst for mig.
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2012 kl. 08:28
Dette er også min første onkyo og er rigtig overrasket. Havde en marantz Sr 8500 inden, og inden den en Thule 250b. Onkyen levere lige så kraftig lyd som thulen og grundet den lyd kalibrering lyder det som om jeg har fået nye højtalere :-) anbefaler nu den til alle jeg kender som er interesseret i ny receiver til billige penge hvis man køber udenlands
Til top
BalooDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BalooDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af SuperBilleN SuperBilleN skrev:

Jeg købte herfra
http://www.technikdirekt.de/main/de/616084/-/article-onkyo-tx-nr-818-silber.html?t=1&referer=Froogle_VKNR_493&language=de&landingCountry=de

Mange tak for link. Har lige bestilt 818'eren i sort... 6000 kr inkl. fragt. 

Var ellers ved at købe den her hjemme til 8500 kr, så det er da en god besparelse.

Nu skal jeg bare have fundet et passende sæt højtalere til den ;)

Endnu engang tak ;)


Redigeret af BalooDK - 06-Januar-2013 kl. 10:10
Samsung 55ES8005, LG HR925D HDD recorder m/ 3D Blu-Ray, Apple TV 2, Squeezebox Duet, Mac Mini, Onkyo TX-NR 818, Monitor Audio Silver RX6, RXFX, RX Center, Audio Pro Allroom Sub


Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 10:54
Det var så lidt, vi skal jo hjælpe hinanden :)
Til top
Kashan78 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-November-2006
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kashan78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 13:30
Hej begge
 
Hvordan var jeres oplevelse med technikdirekt.de?
 
Har fundet denne lille sag, som jeg har set mig lun på:
 
 
Receiveren alene koster 3.999 dkk i Hi-Fi Klubben (eksl. højttalere):
 
 
Undrer mig over den voldsomme prisforskel, men læste i en artikel på whathifi, at Denon for nyligt  har sat priserne ned på denne serie, hvilket ses på priserne i UK og Tyskland - så måske det også er undervejs i DK...
 
/Kasper
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu