recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til PS3 fejl, slukker helt når man slukker.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp til PS3 fejl, slukker helt når man slukker.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
warfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér warfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp til PS3 fejl, slukker helt når man slukker.
    Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 08:58
Hej.
Min PS3 har fået en rigtig dårlig vane. Når man slukker den, ved at vælge sluk i menuen, eller ved at trykke sluk knap på fjernbetjening, slukker den ofte (ca. 2 af 3 gang) helt ned så den røde lampe også går ud. Den kan så kun tændes ved at slukke og tænde med den store knap bag på maskinen -og det er næsten umuligt i det møbel jeg har den stående i.
Har forsøgt at google det, uden held. Nogle har et lignende problem med at den går i denne tilstand af sig selv når den bliver varm. Men på min er det kun når man selv beder den om at slukke -altså ikke fordi den bliver varm.

Nogen der kan hjælpe?

/Kurt

Redigeret af warfly - 03-Oktober-2012 kl. 09:01
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu