recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tvix 3D S2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tvix 3D S2

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
RenisseD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RenisseD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 11:12
Ja, det vil selvfølgelig være lidt ærgerligt, men det var nu ikke pga prisen at jeg bestilte den i udlandet, men blot for at få fat på apparatet, som skal afløse min ellers trofaste 6600 plus, som jeg har været rigtig glad for.
Til top
Solkongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juni-2007
Sted: Lyngby, Danmark
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Solkongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 19:39
Har du modtaget den? Hvis ja, kan du give en mini anmeldelse? Smile
 
Mvh. Christian
LG LM760T
LG HR925N
Sony STR-DA2400ES
Dali Blue 6006, R1000 & C1000
Open Hour Chameleon
Synology DS415+
iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G
Apple TV2 med Kodi
Nintendo Wii
Til top
RenisseD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RenisseD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 21:54
Jeg HAR modtaget den. Den kostede mig ekstra 500 kr i moms og afgifter, så prisen endte på ca. kr. 2000,-, hvilket sikkert svarer til den pris den ville blive handlet til i Danmark!!!
 
Jeg har ikke haft så meget tid til den, men den er på mange punkter lavet helt om. Så det kræver lige en del tilvænning! Det gode er, at den fungerer klart hurtigere... Den kan tage både 3 tb eksterne harddiske (3 stk), samt 3 tb intern harddisk!! Film bliver spillet perfekt og det "knas" som tit kommer på lydsiden når man starter og stopper en film på 6600'eren, er ikke at finde på denne...
 
Det dårlige er, at jeg har svært ved at få det trådløse til at virke mellem tvix og pc... Jeg plejer jo tit at overføre film og musik trådløst til den "gamle" tvix... Det kan jeg ikke pt få til at virke på den nye, da opsætningen er radikalt anderledes!! Fjernbetjeningen er forskellig for de to modeller (også koden), så man kan i princippet have begge maskiner tilsluttet!!!
 
Som vi alle ved, er der altid små-fejl i starten, indtil opdateringerne begynder at komme. Jeg skal b.la. sætte teksten til unikode 8 HVER gang jeg skal afspille en film (Tekst-delen er ellers blevet endnu bedre end den var på 6600'eren, som jeg ellers var blevet rigtig god.. b.la. kan man stille 2 forskellige tekster individuelt og så skifte imellem dem) og jeg har allerede prøvet at få den til at "fryse" et par gange... Confused
 
Musik-delen er også blevet lavet væsentligt om, men virker tilsyneladende fint!!
 
Til top
beolion Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Januar-2010
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beolion Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 20:10
Lad endelig høre dine erfaringer, jeg har selv en 6600 og 3 Cafe derhjemme, og er rigtig glade for dem.
Så jeg håber at Tvix kan "komme tilbage" igen.
Jeg synes også at Dual Boot konceptet lyder interessant, Linux til video/musik vist, og Andriod til Apps/Web.
Til top
beolion Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Januar-2010
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beolion Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 20:11
Alle vores film ligger på en NAS, så vores bokse et koblet op vha. netværks kabel.
Kunne være interessant at høre hvordan den nye Tvix kobler på netværket og hvordan det performer (når du får det til at virke....) :-)
Til top
Solkongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juni-2007
Sted: Lyngby, Danmark
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Solkongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 14:31
Det jeg kunne være lidt bange for var netop opdateringerne. Firmaet har været nede og vende en gang og hvis de ryger på røven igen, så er det nok helt slut Ouch
 
Men ellers en fed boks, overvejer den kraftigt :)
 
Mvh. Christian
LG LM760T
LG HR925N
Sony STR-DA2400ES
Dali Blue 6006, R1000 & C1000
Open Hour Chameleon
Synology DS415+
iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G
Apple TV2 med Kodi
Nintendo Wii
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 20:51
"Lidt interessant. Gad vide hvordan himedeas hd910b afspiller så er, hvis det er fuldstændig den samme som tvix s2 3d http://hd6600.over-blog.fr/article-tvix-3d-s2-himedia-hd910b-111804346.html"

mon ikke det er den samme formware som himedia' en,
så mon ikke det er dem som leverer "softwaren" på tvix 3d s2
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 00:22
Oprindeligt skrevet af Bornholmeren Bornholmeren skrev:

"Lidt interessant. Gad vide hvordan himedeas hd910b afspiller så er, hvis det er fuldstændig den samme som tvix s2 3d http://hd6600.over-blog.fr/article-tvix-3d-s2-himedia-hd910b-111804346.html"

mon ikke det er den samme formware som himedia' en,
så mon ikke det er dem som leverer "softwaren" på tvix 3d s2
 
 
Det håber jeg ved gud ikke det er, Himedia var 5 måneder om at komme med seneste firmware og uden forbedringer, den var sågar mere ustabil en dens forgænger
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 01:36
Oprindeligt skrevet af beolion beolion skrev:

Lad endelig høre dine erfaringer, jeg har selv en 6600 og 3 Cafe derhjemme, og er rigtig glade for dem.
Så jeg håber at Tvix kan "komme tilbage" igen.
Jeg synes også at Dual Boot konceptet lyder interessant, Linux til video/musik vist, og Andriod til Apps/Web.
 
Glem alt om det dual boot, den android der ligger på den er en light udgave af 2.2, kan ikke bruges til en skid og kan heller ikke opgraderes
Til top
beolion Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Januar-2010
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beolion Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

 
Glem alt om det dual boot, den android der ligger på den er en light udgave af 2.2, kan ikke bruges til en skid og kan heller ikke opgraderes
Hmm, øv, det er en no-go, gad vide hvad de havde tænkt på. Jeg synes ellers at tanken var god nok.
Til top
parmo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-December-2012
Sted: Kværndrup - DK
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér parmo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 19:02
Hvordan ser det ud med 3D på TVIX'en?
Til top
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 07:40
Er den blevet mere stabil boksen? og ja hvordan ser det ud med 3D ? og HD lyd
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu