recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa M3U fil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa M3U fil

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Kjartansson Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-December-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kjartansson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa M3U fil
    Sendt: 29-December-2012 kl. 13:05
Hej

Jeg kan godt hjælpe med at få .m3u8 filerne til at blive afspillet via xbmc, send mig en mail med de forskellige links og jeg for det til at virke for dig :)

o.kjartansson@gmail.com
Til top
Pulver Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Februar-2010
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pulver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 22:25
Jeg har fundet frem til en .m3u8-fil, men jeg har dog ikke prøvet at få det til at virke med xbmc endnu.
Til top
MilloDk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MilloDk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 22:14
Stofa's WebTv er ikke IPTV :-)
// MilloDk
Til top
Sukkermand23 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Februar-2012
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sukkermand23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 20:54
Stofa WebTV alså IPTV, men det kunne være super godt, hvis man kunne få kanalerne ind i evt DVBViewer
Til top
mikkelsen1980 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-September-2007
Sted: Vejle, Danmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsen1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 07:33
Det kræver at du har et iptv abonnement. Ved jeg ikke, om Stofa udbyder. 
Til top
Sukkermand23 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Februar-2012
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sukkermand23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 21:59
jeg er også intrasseret.
Til top
275o Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Oktober-2012
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 275o Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 18:30
Hej.

Jeg er lidt grøn på det her område.

Men jeg har lige været ude og hente en forstærker ved en, som jeg har købt brugt.

Han havde XBMC, hvor han kunne se sine Waoo kanaler. 

Dem fik han frem med en M3U fil, hvordan får jeg fat i sådan en fil og hvad skal den indeholde? 

På forhånd tak
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu