recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TimeForTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TimeForTV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TimeForTV
    Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 19:42
Jeg bruger dette på pc,
som jeg kan tjekke kanaler med, det sjove er at nu er det hele tiden på tysk, jeg kan ændre sprog til Dansk og så ligger mine valgte kanaler der også, men næste gang er det tysk igen, underligt, hvad kan gøres for at det er permanent dansk sprog?
MVH Frank Pedersen

Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanzoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Jeg bruger dette på pc,
som jeg kan tjekke kanaler med, det sjove er at nu er det hele tiden på tysk, jeg kan ændre sprog til Dansk og så ligger mine valgte kanaler der også, men næste gang er det tysk igen, underligt, hvad kan gøres for at det er permanent dansk sprog?
Du går ind på den tyske side. udskift de med dk så det kommer til at sådan ud:
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 21:06
Jo ,det sker også når jeg trykker i bunden for Dansk sprog, men næste gang jeg logger på er det stadig den tyske side,det kan jeg ikke lige gennemskue,
Det er en gadget jeg har liggende på min igoogle,den har til i dag været på dansk ,google må have ændret den, jeg kan som sagt fint finde den danske også i foretrukne, men den ændrer til tysk efter at være lukket, men tror jeg sletter den og finder noget andet.

Redigeret af folp - 16-Oktober-2012 kl. 21:20
MVH Frank Pedersen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu