recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - netflix gratis året ud via spotify - how to ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

netflix gratis året ud via spotify - how to ??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: netflix gratis året ud via spotify - how to ??
    Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 16:41
hejsa...
 
har spotify premum og kan se at så er der gratis netflix - så nu prøver jeg at oprette en netflix profil via apple tv 3.... men synes ikke jeg kan taste noget ind så de kan se man har spotify premium ... hvor og hvordan gør man det ??
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 16:53
Har du ikke fået en mail fra spotify ??
 
Ellers gå ind via din pc på www.netflix.dk/spotify og opret din konto
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 16:54
Du opretter en konto/profil her (virker faktisk lige meget om man har Spotify premium eller ej..:) )


Redigeret af katbird - 17-Oktober-2012 kl. 16:55
Til top
Butjii Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-April-2010
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Butjii Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 08:37
Jeg har også spotify premium og fik en mail med et link som jeg brugte til at aktivere min netflixkonto. Nu har jeg bare et problem med at få vist danske undertekster - kan kun vælge engelske. Ved ikke om det har noget med spotify at gøre.
 
Har andre samme problem?
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 16:07
Efter at have læst tråden her, gik jeg ind og oprettede en gratis spotify konto. Vupti, gratis netflix frem til 4. januar
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 08:03
Tak for tippet, nu har jeg også gratis Netfix resten af året. og det virker perfekt på et Samsung 51D8005 tv. 
Til top
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 18:09
JEg forstår ikke hvordan I har fået Netflix frem til januar med Spotify? Har lige oprettet Spotify men har da kun fået de 31 dages Netflix.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af SandSand SandSand skrev:

JEg forstår ikke hvordan I har fået Netflix frem til januar med Spotify? Har lige oprettet Spotify men har da kun fået de 31 dages Netflix.
Det er fordi du skal gå ind her.
 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af SandSand SandSand skrev:

JEg forstår ikke hvordan I har fået Netflix frem til januar med Spotify? Har lige oprettet Spotify men har da kun fået de 31 dages Netflix.
Det er fordi du skal gå ind her.
 
De har åbenbart fjernet det gode tilbud.
Linket giver nu teksten: Dette Spotify-tilbud er desværre ikke længere tilgængeligt.
 
EDIT: Og det var så kun kortvarigt den tekst kom. Nu er den der heller ikke mere, kun den almindelige måneds gratis periode. Confused
 
Heldigt jeg selv nåede den lange året ud. Big smile
 
Mvh JørgenT


Redigeret af JørgenT - 23-Oktober-2012 kl. 19:14
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1204
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 19:27
Mener at have læst at spotify tilbuddet kun gjaldt til i dag.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu