recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Store Netflix tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Store Netflix tråd

 Besvar Besvar Side  <1234 87>
Forfatter
Besked
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 23:09
Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Også mig . Så grimt og irriterende med gule undertekster. Men det er vist noget man har puttet på, ligesom i biograferne, da svagtseende klagede over, at underteksten nogle gange gik i et med billedet ...
 
Rigtigt gættet og jeg må sige lækkert med gule undertekster det kunne andre lære noget af.
 
 


Redigeret af Allan Jensen - 17-Oktober-2012 kl. 23:10
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 23:32
Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

Hvad er bedste streaming mulighed.. har appletv og ps3?
Er der tekst på det hele, syntes ikke jeg kan finde "tekst" menu.
og så syntes jeg der mangler en "watch" liste..

Jeg har lige fået Netflix i dag, og jeg har hoppet lidt rundt på nogle få film og serier. Og der er tekster på dem jeg har fundet.

Desuden ligger der Rip, Rap og Rup på eventyr. Det er noget der bringer minderne frem Clap

Men mht. til dit spørgsmål så bruger jeg PS3. Jeg prøvede først på min Xbox, men der er så så fesent at man skal have Xbox Live Gold.
Jeg har ikke ATV mere, men jeg kan sige at PS3'eren klarer det rigtig fint.

Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Også mig . Så grimt og irriterende med gule undertekster. Men det er vist noget man har puttet på, ligesom i biograferne, da svagtseende klagede over, at underteksten nogle gange gik i et med billedet ...
 
Rigtigt gættet og jeg må sige lækkert med gule undertekster det kunne andre lære noget af.
 
 

Jeg synes det ville klæde Netflix hvis man kunne vælge farve selv. For jeg synes selv de gule gøre mere skade en gavn.

Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 01:15
Et lille seertip. Jeg kan anbefale den amerikanske version af serien Shameless, den er lårklaskende morsom
Steen
Til top
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sauron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 07:24
Så er danmark med på unblock-us.com så man frit kan vælgeThumbs Up
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 07:42
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Jeg skal lige hører, det der med en måned gratis netflix, er det bare den næste måned, eller gælder det også hvis man tilmelder sig om 14 dage.
 
 
Det kunne jeg også godt tænke med at vide, hvis man f.eks. først tilmelder sig i januar får man så stadig den første måned gratis ??
Til top
wigant Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wigant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

Hvad er bedste streaming mulighed.. har appletv og ps3?
Er der tekst på det hele, syntes ikke jeg kan finde "tekst" menu.
og så syntes jeg der mangler en "watch" liste..
ATV har et super smidigt interface som er rigtig lækkert - jeg kender desværre ikke PS3's.
Mht. til tekster kan du, når du har startet et program, holde midtertasten på fjernbetjeningen nede (syntes jeg at kunne huske, bruger det ikke så tit), herefter vil en pop-up-tekst menu komme frem.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af sauron sauron skrev:

Så er danmark med på unblock-us.com så man frit kan vælgeThumbs Up

Lækkert! :-) 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:09
Jeg kan også anbefale at tage et kig rundt på de andre landes Netflix hvis man har unblock-us. F.eks. fandt jeg pludselig Hunger Games og 50/50, som ikke er på den Amerikanske.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Jeg kan også anbefale at tage et kig rundt på de andre landes Netflix hvis man har unblock-us. F.eks. fandt jeg pludselig Hunger Games og 50/50, som ikke er på den Amerikanske.

Hvordan ser det ud med serier? Er der nogle Netflix lande, som har de nyeste afsnit af serier?
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:41
Det fik jeg ikke lige tjekket, det var kun film jeg kiggede efter.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:



Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Også mig . Så grimt og irriterende med gule undertekster. Men det er vist noget man har puttet på, ligesom i biograferne, da svagtseende klagede over, at underteksten nogle gange gik i et med billedet ...

 
Rigtigt gættet og jeg må sige lækkert med gule undertekster det kunne andre lære noget af.
 
 



Hmmm, jeg har gule undertekster på min Sony Google TV box og hvide på min ATV. Jeg kan ikke lige se nogen steder hvor jeg selv kan vælge.

J

Redigeret af Jwin - 18-Oktober-2012 kl. 09:48
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:59
Jeg har også hvide undertekster på ATV2, Gudskelov! De er dog gule når jeg afspiller fra en bowser!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 87>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu