recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Store Netflix tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Store Netflix tråd

 Besvar Besvar Side  <1 8283848586 87>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2019 kl. 08:15
Anbefaling: Filmen I Am Mother er en positiv overraskelse
Bonusinfo: Pigen i hovedrollen er dansker (dansk navn i rulleteksterne, tjek på imdb)
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2019 kl. 09:59
Fik endelig set filmen Polar med Mads Mikkelsen i hovedrollen, en film jeg er gået forbi flere gange mest pga. de forskellige negative anmeldelser.

Visuelt er den enlig ok og lyden lige så, men blev godt nok overraskede over hvor godt en bad ass Mads kan performe.

Der er lidt Tarantino i ham Jonas Åkerlund
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Monsterslam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2019 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Anbefaling: Filmen I Am Mother er en positiv overraskelse
Bonusinfo: Pigen i hovedrollen er dansker (dansk navn i rulleteksterne, tjek på imdb)

Der er jeg af den modsatte holdning. Havde forventet mere af en film med Hilary Swank. Hver sin smag Smile
Til top
den myos Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér den myos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2019 kl. 08:42
Jeg har lige købt et Samsung 55" UE55RU7475 (Det er mit første 4k tv, jeg havde et Panasonic Plasma før). Når jeg ser netflix er billedet utroligt skarpt men utroligt fladt og kedeligt. De film jeg har set, ser ud som om de er lavet inde i et studie, hvor at lys manden var en praktikant de havde fået billiget. Jeg har prøvet at rode lidt med kontrasten osv på Tv uden at det er blevet bedre.

Er det normalt standart er billede er så dårligt fra netflix.?
Jeg tænker at de komprimerer filmen voldsomt så alle har mulighed for at streame
dem.


Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2019 kl. 09:44
To forslag:
- Prøv engang at slå MotionPlus fra på dit Samsung TV.
- Dit TV understøtter på papiret HDR, men har ikke hardwaren til det. HDR-video på TV som RU74 kan faktisk forværre den overordnede billedkvalitet. Prøv at krydstjek med noget indhold fra Netflix, som ikke er i 4K HDR.



Redigeret af Rasmus Larsen - 29-August-2019 kl. 12:32
Til top
den myos Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér den myos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2019 kl. 11:17
Tak jeg kigger på det. :)
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2019 kl. 08:27
Har fået mit Netflix hacket, man har simpelthen fjernet mit brugernavn (mailadresse) uden at andet sker end at Netflix sender en mail, om at min mailadresse er blevet skiftet på mit ønske?? Ikke noget med "er du sikker på du ønsker dette?" Det undre mig at der ikke fra Netflix side er mere sikkerhed, da det hos dem er en velkendt måde hackerne snyder på....men for at jeg kunne få mit Netflix til at virke igen, så måtte jeg ringe nogle gange, de skulle have bankkort tal og der blev sent mail med link som ikke virkede, sendt andre mails med forklaringer på hvad man skal gøre når deres link ikke virker...det blev sgu for bøvlet, forstår ikke at det er så nemt at fjerne brugeren og så svært at indsætte brugeren igen. Så jeg valgte at opsige mit abonnement. Men, findes der et alternativ til Netflix, hvor billede og lyd plus pris er i samme niveau?
Det "sjove" af det hele er, at det er umådeligt nemt at lave en ny Netflix konto, men krævede at genåbne den hackede 🙂

Frank


Redigeret af Frank13 - 07-September-2019 kl. 09:38
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2019 kl. 11:53
Træls. Jeg kan se at man kan tilføje mobilnummer på kontoen, så det er spørgsmål om de har indført 2-trin bekræftelse med SMS, det burde afhjælpe problemet i fremtiden.

Amazon Prime har også god kvalitet med serie i 4K og Atmos og DK tekster på meget til billig penge. Synes ikke TV2 play, C more, Viaplay og HBO Nordic har samme billed- og lydkvalitet som Netflix, men bruger dem alligevel Wink Mener de alle har gratis prøveperiode, så det er bare at gå i gang Big smile
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 08:47
Underligt problem med de to asiatiske serier Tunnel og Signal
De vises, men kan ikke afspilles (ikonet Afspil mangler)
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 12:00
Det er desværre en "ganske stor industri" med salg af hackede STEAM, Netflix, HBO etc konti.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Anbefaling: Filmen I Am Mother er en positiv overraskelse
Bonusinfo: Pigen i hovedrollen er dansker (dansk navn i rulleteksterne, tjek på imdb)


Hun har også en mindre rolle som antagonist i Elle Fanning-filmen Teen Spirit. Vi skal nok komme til at se en hel masse til Clara Rugaard fremover, er jeg sikker på.
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 18:32
Det er lige gået op for mig, at min (eneste, okay der er også Alene Hjemme) favorit julefilm Love Actually er på Netflix
Steen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 8283848586 87>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu