recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Store Netflix tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Store Netflix tråd

 Besvar Besvar Side  <1 8384858687>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 07:59
Underligt problem: Jeg kan ikke fjerne serier/film fra min liste
Så går jeg ind på webstedet på min PC, og så kan jeg godt
Men de vises stadig på listen i appen på min fladskærm
Har prøvet at afinstallere Netflix og installere det igen, men det løste ikke problemet
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2019 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Underligt problem med de to asiatiske serier Tunnel og Signal
De vises, men kan ikke afspilles (ikonet Afspil mangler)

Har fundet en mulig løsning, jeg vil prøve i dag
https://www.flixfilm.dk/saadan-ser-du-de-skjulte-film-og-serier-paa-netflix/
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2019 kl. 15:01
Hmm. Jeg har for længe siden ændret sproget til Engelsk på min personlige Netflix-profil (1 ud af i alt 5) og der er stadig danske undertekster. Jeg har dog aldrig testet, om der er ting jeg kan se med min profil, som ikke kan ses med de andre.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2019 kl. 15:40
Jeg brugte i starten den amerikanske Netflix, men det var ikke besværet værd. Jeg sætter pris på de nordiske ting, og ikke mindst de danske undertekster
Steen
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 18:45
En ting har undret mig meget længe.
Jeg ser Netflix via en app i vores Blu-Ray-afspiller, og anvender dermed også samme indstillinger i receiveren som til Blu-Ray film, men ift. til BD er 5.1.-lyden på Netflix meget ubalanceret. Centerkanalen er meget lav, men subwoofer-kanalen er voldsomt høj. Der er så stor forskel, at jeg overvejer at lave et preset til Netflix (men det burde ikke være nødvendigt!)

Har andre oplevet det samme?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2020 kl. 17:25
Endelig snart sæson 5 af Gotham på Netflix
Den 1. april
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2020 kl. 19:14
Andre der har oplevet at film på Netflix ikke starter på ATV 4K?

Ingen fejlkode - den røde cirkel kører bare rundt i en uendelighed. Prøver jeg samme titel på iPad, Android telefon eller PS4 virker den fint.

Det gør ingen forskel at lukke ned for Netflix applikationen, genstarte ATV 4 eller tage strømmen fra i et par minutter (som anbefalet af Netflix chat).


Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2020 kl. 21:39
Jeg plejer at kunne løse den slags problemer ved at genstarte ATV

Lidt senere: Sorry, fik ikke lige med at det havde du prøvet


Redigeret af jake51 - 12-September-2020 kl. 21:59
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2020 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Andre der har oplevet at film på Netflix ikke starter på ATV 4K?

Ingen fejlkode - den røde cirkel kører bare rundt i en uendelighed. Prøver jeg samme titel på iPad, Android telefon eller PS4 virker den fint.

Det gør ingen forskel at lukke ned for Netflix applikationen, genstarte ATV 4 eller tage strømmen fra i et par minutter (som anbefalet af Netflix chat).


Har du prøvet, at slette appen, og hente den igen? Det har virket for mig ved viaplay.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2020 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Andre der har oplevet at film på Netflix ikke starter på ATV 4K?

Ingen fejlkode - den røde cirkel kører bare rundt i en uendelighed. Prøver jeg samme titel på iPad, Android telefon eller PS4 virker den fint.

Det gør ingen forskel at lukke ned for Netflix applikationen, genstarte ATV 4 eller tage strømmen fra i et par minutter (som anbefalet af Netflix chat).


Har du prøvet, at slette appen, og hente den igen? Det har virket for mig ved viaplay.

Beklager det sene svar.

Det hjalp at slette applikationen og hente den igen. Tak. 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2020 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Andre der har oplevet at film på Netflix ikke starter på ATV 4K?

Ingen fejlkode - den røde cirkel kører bare rundt i en uendelighed. Prøver jeg samme titel på iPad, Android telefon eller PS4 virker den fint.

Det gør ingen forskel at lukke ned for Netflix applikationen, genstarte ATV 4 eller tage strømmen fra i et par minutter (som anbefalet af Netflix chat).


Har du prøvet, at slette appen, og hente den igen? Det har virket for mig ved viaplay.

Beklager det sene svar.

Det hjalp at slette applikationen og hente den igen. Tak. 

Thumbs Up
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2020 kl. 22:33
Nogen der ved om Dolby Digital 5.1 og Dolby Atmos virker på Netflix under iOS 14.2 beta? “ATV4K”?
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 8384858687>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu