recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Store Netflix tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Store Netflix tråd

 Besvar Besvar Side  <1 84858687>
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2020 kl. 08:26
Ifølge denne her tråd, så er Netflix's Atmos i udu på tvOS 14 efter seneste Netflix app-opdatering.

Og Atmos er i udu i alle apps på tvOS 14.2 beta.

Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2020 kl. 09:03
Ser ud til at det er rettet her til morgen fra Netflix’s side.
Både Dolby DD 5.1 og Atmos virker nu.
Ligeledes står der også enten DD 5.1 eller Dolby Atmos på info på film.

Det skal siges at selvom man satte ATV4K tilbage til ren DD 5.1 så var film info uden DD og kun stereo var mulig.

Men det virker som sagt nu på både OS14 og 14.1 


Redigeret af Potter - 25-September-2020 kl. 09:04
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 14:45
Er der nogle der har opdaget at netflix har skruet ned for kvaliteten jf. denen tråd?

Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Er der nogle der har opdaget at netflix har skruet ned for kvaliteten jf. denen tråd?


Det er jo en gammel artikel. Jeg har ikke hørt noget om at de har gjort det igen.
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 16:09
Selvom artikel er fra marts 2020 er den jo ikke uinteressant. 
Du skriver netop at du ikke ar hørt noget om de har gjort det igen, men heller ikke at de sat det tilbage til normal efter artiklen? 
Så hvad er status? Har i oplevet streaming kvalitet er blevet dårligere?

Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 16:36
Er der nogen der har prøvet xiaomis 4k boks til Netflix?

Overvejer at købe en, som jeg håber kan tage over fra telefon + chromecast samt sende den gamle wdtv live på pension.

Den har også optisk ud. Det er det vist ikke så mange af de andre der har mere?


Redigeret af Mefisto - 16-Januar-2021 kl. 16:47
Til top
DenonDali Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DenonDali Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2021 kl. 09:19
Hej 
Nogen der kan hjælpe mig
Netflix på mit at4 4K virker ikke mere har prøver at afinstallere det og læse det ind igen men sker det samme. Når jeg trykker på ikonet sker der det at det prøver at lukke det op men på mindre end et sekundet lukker det ned igen 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2021 kl. 09:35
Efter der blev skruet ned i marts 2020, så begyndte Netflix i maj 2020 at ophæve begrænsninger på streaming-kvaliteten: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1589288303

Omvendt begyndte Netflix for nylig halvere (i gennemsnit) bitrate til 4K-streaming: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1602745733
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2021 kl. 14:36
Jeg har hidtil delt et Netflex abonnement m. en bekendt. Nu har vedkommende fået nyt abonnement, men jeg kan ikke komme ind på det på trods af at  adgangskoden er den samme. Jeg ved de prøver at forhindre præcis dette, meeeen 79 kr her og 76 kr der bliˋ r hurtigt til en formue på 20 år.Tongue What to doo????
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2021 kl. 14:59
Synes sgu det er dårlig stil at dele kode , betal hvad det koster , eller lad være med at se det...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2021 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Synes sgu det er dårlig stil at dele kode , betal hvad det koster , eller lad være med at se det...
MVH
Thumbs Up
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1204
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2021 kl. 15:30
Oprindeligt skrevet af Actor Actor skrev:

Jeg har hidtil delt et Netflex abonnement m. en bekendt. Nu har vedkommende fået nyt abonnement, men jeg kan ikke komme ind på det på trods af at  adgangskoden er den samme. Jeg ved de prøver at forhindre præcis dette, meeeen 79 kr her og 76 kr der bliˋ r hurtigt til en formue på 20 år.Tongue What to doo????


Seriøst?

Betal hvad det koster ellers må du undvære det...

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 84858687>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu