recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Store Netflix tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Store Netflix tråd

 Besvar Besvar Side  <1 23456 87>
Forfatter
Besked
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér superkdx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

+ 2 tillægsspørgsmål:

1. Hvis man køber Apple TV3. Kan man så sortere på kategorier som man kan på hjemmesiden. På Samsung TV 2011 er der ikke denne mulighed, og mener heller ikke jeg kan på Sony BD490 afspiller.

2. Og kan man også gå ind i kids Netflix som man kan på Sonyen? Til at starte med får man en splitscreen. Enten adult eller kids.

1. De er allerede delt op

2. Man har ikke den, hvor den springer op med 2 valgmuligheder inden Netflix "rigtig" starter, men på Appletv vælger man for børn, eller den figur, man vil se. Det syns jeg er nice lavet, da børn kender film osv mest på figuren :)
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Oprindeligt skrevet af pallemann pallemann skrev:

Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Jeg skal lige hører, det der med en måned gratis netflix, er det bare den næste måned, eller gælder det også hvis man tilmelder sig om 14 dage.
 
det gælder for den dag de startede altså 16 oktober og 1 mdr. frem. Min udløber 16 Nov 2012.
 
Og du tilmeldte dig tilfældigvis ikke 16. okt. ?
 
nej det gjorde jeg den 17
Til top
andmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Februar-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 13:39
Virker ikke på min PS3, kan ikke få forbindelse til Netflix.

Redigeret af andmm - 18-Oktober-2012 kl. 13:40
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér superkdx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 13:45
Til ALLE der skriver Netflix ikke virker, på feks ps3, den ene og den anden enhed. DET GØR DET !!

Man kan være logget ind 6gange på forskellige enheder. Hvis der er blevet logget ind mere end 6 gange på forskellige enheder, skal man logge alle ud igen, eller gå på Netflix`s hjemmeside og vælge "fjern alle enheder".

Hertil, som jeg syns er fedt. Man kan være 2 logget på. Altså man kan både se Netflix i stuen, imens børnene ser Netflix på deres væresle. ( Det giver jo så også mulighed for at 2 personer kan dele samme konto ), Det gør jeg allerede med en ven ) :D !!
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Den Brasilianske mener jeg det var.


Der har de så gerne tvungne brasiliansk-portugisiske undertekster, hvis ikke der kun er dub.
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Til ALLE der skriver Netflix ikke virker, på feks ps3, den ene og den anden enhed. DET GØR DET !!

Man kan være logget ind 6gange på forskellige enheder. Hvis der er blevet logget ind mere end 6 gange på forskellige enheder, skal man logge alle ud igen, eller gå på Netflix`s hjemmeside og vælge "fjern alle enheder".

Hertil, som jeg syns er fedt. Man kan være 2 logget på. Altså man kan både se Netflix i stuen, imens børnene ser Netflix på deres væresle. ( Det giver jo så også mulighed for at 2 personer kan dele samme konto ), Det gør jeg allerede med en ven ) :D !!
 
jeg har heller ingen problemer. det viker på smasung, ps3, pc og Ipad.
Til top
andmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Februar-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Til ALLE der skriver Netflix ikke virker, på feks ps3, den ene og den anden enhed. DET GØR DET !!

Man kan være logget ind 6gange på forskellige enheder. Hvis der er blevet logget ind mere end 6 gange på forskellige enheder, skal man logge alle ud igen, eller gå på Netflix`s hjemmeside og vælge "fjern alle enheder".

Hertil, som jeg syns er fedt. Man kan være 2 logget på. Altså man kan både se Netflix i stuen, imens børnene ser Netflix på deres væresle. ( Det giver jo så også mulighed for at 2 personer kan dele samme konto ), Det gør jeg allerede med en ven ) :D !!

Ikke hos mig, jeg har kun logget på med min macbook + ipad, men det virker IKKE på ps3. Og selv hvis din  teori holdte så burde den skrive det i fejlmedelelsen.
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 14:36
Har også Netflix over min PS3, og det har fungeret ganske fint det sidste 1½ år. Dog kan jeg ikke starte filmene på den "rigtige" måde, så længe jeg er på den danske eller svenske. Når jeg trykker på en film, og den der højre info-ting kommer frem, står den bare og loader.

Løsningen for mig er dog indtil videre, at trykke på "play" knappen, så starter filmen direkte, og derefter trykke på undertekst knappen på fjernbetjeningen. Smart smart.

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 14:55
Der er heller ingen problemer her på WDTV Live. Fungerer upåklageligt. Kvaliteten er ok, ikke men har dog også kun testet i soveværelse hvor vi har et 4-5 år gammelt Samsung TV. Her får man også splitscreenen op først. Virker også fint på Samsung Galaxy S3. Man kan endda se hvad der bliver set på tv'et, hvilket er smart når man har en lille teknik-nørd på 3 rendende. :)
LG E8 55” OLED
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 15:42
Mange tak for linket :D
Til top
LeChuck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2011
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeChuck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

1. De er allerede delt op

2. Man har ikke den, hvor den springer op med 2 valgmuligheder inden Netflix "rigtig" starter, men på Appletv vælger man for børn, eller den figur, man vil se. Det syns jeg er nice lavet, da børn kender film osv mest på figuren :)
Personligt synes jeg ikke at søge interfacet er specielt godt på ATV. Familien har også hurtigt fundet ud af at hive iPad'en frem, finde hvad de vil se der og så søge via tekst på ATV.
Mit sammenlignings grundlag er dog iPad, HTPC og Windows Phone, så det kan godt være den er blandt de bedre TV bokse interface mæssigt.
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 17:41
Nogen der ved hvordan man vælger HD på WD tv live? Og hvorfor er kvaliteten på min pc så dårlig? Jeg har valgt "bedst" i netflix kontoen.

Redigeret af DanielPT - 18-Oktober-2012 kl. 17:41
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 87>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu