recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Player skift med Logitech harmomy remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Player skift med Logitech harmomy remote

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Player skift med Logitech harmomy remote
    Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 12:39
Efter fremkomsten af netflix m.v. kunne det måske være en ide at anvende en universal remote til at skifte player med på HTPC-en (windows 7)
 
Logitech supporterer en masse devices...
Det er hardware enheder af alle mulige slags.
 
Hvis man skulle bruge deres koncept direkte, må det være noget med at hver player optræder som en device..
 
Hvis det kunne lykkes, kunne man helt banalt skifte mellem diverse player, som om det var hardware-enheder...
(og hermed have et fornuftigt bruger-interface, som ganske vist er forskelligt alt efter hvilken player man anvender)
 
Netflix anvender kun en browser for at køre og der er så også nogle ting, der skal sættes op for at styre IE med en remote...
 
Der må også være et alternativt med diverse remote programmer, hvor man sætter en IR-modtager op på HTPCen i baggrunden..
 
Men jeg synes det ville være en bedre ide, direkte at anvende logitec eget system, som jeg f.eks. gør til DVbviewer (MCE-remote emulering)
 
Vil meget gerne høre om ideer og andet input til emnet..
 
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu