recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - philips tv låst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

philips tv låst

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kentex Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kentex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: philips tv låst
    Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 19:24
Hejsa...Min datter har leget med vores fjernbetjening til vores philips 40pfl5007 tv og nu har hun på en eller anden måde fået låst det til den samme kanal, så vi kan desvære kun se dvd film nu, efter som hun sad og så noget børnesjov.....jeg har prøvet at læse lidt i vores brugsforvirring, men syntes ikke lige jeg kan finde ud af at få lortet låst op igen.
 
det er ikke fjernbetjeningen som er gået i stykker...jeg kan tænde det, men så er det også slut..kan dog se at den sender pågrund af den røde kontrol diode på tvét
 
Er der en som ved hvordan man låser lortet op igen??
 
På forhånd tak
Kentex
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 20:04
Har du haft spændingen helt af tv´et?? Ellers prøv det.

Kan du betjene direkte på knapperne på TV´et?

Det er ikke fordi det er en multi fjernbetjening der virker til flere stykker Phillips isenkræm.
Mit "gamle" Phillips plasma, har en fjernbetjening hvorpå der er mulighed for at styre TV CD DVD, og hvis man får valgt det forkerte så dutter det ikke til at styre TV.
Til top
Kentex Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kentex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 20:09
Jever...har haft taget spændingen helt af og knapperne på siden virker heller ikke....Det virker heller ikke med min universal fjernbetjening eller når jeg bruger den orginale....
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 13:16
http://www.ask.com/answers/91628241/how-do-i-reset-my-philips-tv

Måske kan en af disse reset metoder virke på dit TV.

Ellers søg specifik på din model efter en reset funktion.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu