recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3 røde ringe xbox360 = død?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3 røde ringe xbox360 = død?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3 røde ringe xbox360 = død?
    Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 09:07
Hej,
kan det betale sig at forsøge at reparere en xbox360 med de famøse 3 røde ringe?

Kan ikke lige hitte ud af om det ikke vil være bedre at købe en ny her til jule-salget? Antager der kommer nogle gode "value" pakker?

Suk!
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 13:25
Hvor gammel er den?

Microsoft har 3 års garanti på den fejl. Du kan tjekke om garantien stadig dækker ved at taste serienummeret ind inde på xbox.com mener jeg nok.

De har ganske fin service i forhold til at de betaler fragten, så man skal bare have den afleveret til UPS.
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 13:44
den er ca. 5 år, så langt over de 3 år desværre!
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 13:56
Så er det nok tvivlsomt om det kan betale sig at begynde og reparere på den. Altså der er nogle gør det selv løsninger rundt omkring på nettet, men de er i bedste fald midlertidige.

Skal så lige holdes in mente at jeg ikke kender priser på reperationer, eller mulighederne for den slags :)

Som du selv siger, mon ikke der kommer nogle bundles her op til jul der er værd at se på :)
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 14:02
Tricket med at varme den op virker som regel, men den holder ikke evigt derefter, alt fra 1 uge til ½ år måske lidt længere. Du kan genbruge din harddisk og så købe 4Gb udgaven hvis du falder over et billigt tilbud på den.
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Tricket med at varme den op virker som regel, men den holder ikke evigt derefter, alt fra 1 uge til ½ år måske lidt længere. Du kan genbruge din harddisk og så købe 4Gb udgaven hvis du falder over et billigt tilbud på den.

Varme op?

Nogle guides, hite til det?
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 14:30
Jeg reparerede min gamle xbox med dette kit: 
Det fungerede fint i 1-2 års tid, hvor så det kom igen og jeg købte en 'ny' brugt Xbox i stedet :)
LG E8 55” OLED
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 14:32
Ok, fandt denne guide -- >  http://www.se7ensins.com/forums/threads/how-to-permanently-fix-the-3-red-lights-rrod-by-scar.41458/

Ligner meget det kit fra mm-konsol, men 200 kr for nogle skruer....de er ikke ekde af det :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu