|
Panasonic P50ST50 vs Samsung ue50es6715 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2012 kl. 08:59 |
||
Mangler lidt input ang disse to tv.
Billedmæssigt, og smart tv delen. Begge kan såvidt jeg kan se klare Netflix. Det skal siges at tv'et skal erstatte en aldrene lg32" med 5-6 år på bagen, så det bliver en revolution under alle omstændigheder. Hvad skal min kammerat vælge? Jeg er selv helt i tvivl, da jeg selv har plasma og nok er lidt "farvet" hvad det angår. Men der er jo også energiforbruget at kikke på. Har i nogle input, der kan hjælpe lidt på vej? |
|||
Per Korshøj
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Energiforbruget er tæt på ens. Ville helt sikkert gå efter bedste billede.
![]() Pana: 106 watt (variabel pga plasma)
Sammy: 76 watt (fast pga backlight)
Redigeret af Kampus - 05-November-2012 kl. 11:35 |
|||
![]() |
|||
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
||
Og jeg er helt klar over at med bedste billede mener du st50
![]() |
|||
Per Korshøj
|
|||
![]() |
|||
||
Til Info blev det til en ue46es6715 og en ue50es6715.
Så vandt jeg 2 ture med min Xrite i1 ![]() |
|||
Per Korshøj
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |