recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Svedige Adventure spil?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Svedige Adventure spil?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Svedige Adventure spil?
    Sendt: 19-Februar-2013 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af GadgetBoy GadgetBoy skrev:

Jeg tror umiddelbar du skal forsøge dig på Gamereactor. De har et gamingforum.

Vi må håbe at trådstarter fandt et spil, 3 en halv måned er længe at have en Xbox uden nogen spil.
Til top
Viking30 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viking30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2013 kl. 14:25
www.xboxlife.dk har også et fremragende community, kan varmt anbefales.

Smid en tråd derinde så skal du nok få en del gode svar.
Til top
GadgetBoy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Maj-2012
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GadgetBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2013 kl. 13:48
Jeg tror umiddelbar du skal forsøge dig på Gamereactor. De har et gamingforum.
Til top
CandyFlosh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-November-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CandyFlosh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 09:33
Hallöj herinde!

Jeg har netop köbt mig en Xbox og vil meget gerne igang med at game. Jeg har som ung väret glad for Shoot Em Up spil, Red a Lert, GTA, Diablo og the Sims (sä kan i mäske fornemme min stil). Kunne godt tönke mig nogle gode Adventure spil, äldre som nye! Hvilke spil har I vöret glade for,??
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu