recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMR-BCT820
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic DMR-BCT820

 Besvar Besvar Side  <1 2627282930 111>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2013 kl. 02:44
Lyder som en fornuftig forklaring, DrageMester - har selv haft et par bekendte med Denver bokse i tlf. - som har samme problem.
Så nu må jeg sadle "jernhesten" og kigge forbi, så de kan få deres kanaler tilbage.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 19:33
Det lyder lige nøjagtig som årsagen!
 
M.v.h.
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 18:31
Kunne problemer med SVT1, SVT2 og NRK1 være, at de er blevet ændret tilbage fra SD til HD i denne uge, og at man skal lave en ny kanalsøgning for at Panasonic recorderen opfatter kanalerne korrekt igen?

Grunden til at jeg foreslår dette som forklaring er, at min Denver DVB-C tuner/recorder også skulle igennem en ny kanalsøgning for at kunne vise og optage disse kanaler igen, da den opfattede dem som værende krypteret efter at de skiftede fra HD til SD og igen da de skiftede tilbage fra SD til HD.


Redigeret af DrageMester - 17-Maj-2013 kl. 18:32
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 16:43
Lyder som samme problematik, som Stofa havde, inden de ændrede et eller andet i deres stream! Tag fat i YouSee og bed dem om at se på det...

M.v.h.
Til top
yakj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yakj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 16:29
Det er det samme her, og jeg kan tilføje, at det også her gælder for NRK. Der markeres, at optagelsen ikke blev fuldført af en eller anden grund. Det bliver man ikke meget klogere af.
Men fejl på optageren synes det jo ikke at være, når der er flere, som har problemet.
yak
Til top
Lottebr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Maj-2013
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lottebr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 11:10
Godeste forum. Der er opstået et akut problem med min 720. Recorderen vil pludselig ikke optage fra SVT1 og SVT2 - yousee signal (hvilket den ellers har gjort så udmærket tidligere. Alle andre kanaler optager den fint. Er der andre, som er stødt på samme problem?? Og er der nogen, som har et bud på, hvad problemet mon kan skyldes? Og hvordan det kan løses
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2013 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af nicolaj nicolaj skrev:

Til Hummelmose.
 
Tak for foto der viser hvordan det sidder i 820´ern.
Har jeg forstået det rigtig nu!!? jeg prøver at beskrive:
 
Jeg troede at SmartWi 2 var en "master/tramsmitter" og at der er 2 clientkort med som bliver kodet i "masteren" fra YouSee korte der isættes i denne?
 
Herefter bliver YouSee kortet siddende i "masteren" og det ene clientkort sættes i viaccess adapteren som herefter isættes i 820´ern som dit foto viser!
 
Det andet clientkort sættes det bare i YouSee boksens bagside uden videre eller behøver det også en viaccess adapter?
Er det sådan det fungerer!!!
 
Med venlig hilsen
NICOLAJ
 

Ja. Det er helt rigtigt forstået. Du parer dit original kort med de X klientkort du har. Du kan vist have op til 250. 
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2013 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af nicolaj nicolaj skrev:

 
Det andet clientkort sættes det bare i YouSee boksens bagside uden videre eller behøver det også en viaccess adapter?
 
 
 3126/3106 har jo kortlæser, da det er udbyderens modtager.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
nicolaj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicolaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2013 kl. 16:37
Til Hummelmose.
 
Tak for foto der viser hvordan det sidder i 820´ern.
Har jeg forstået det rigtig nu!!? jeg prøver at beskrive:
 
Jeg troede at SmartWi 2 var en "master/tramsmitter" og at der er 2 clientkort med som bliver kodet i "masteren" fra YouSee korte der isættes i denne?
 
Herefter bliver YouSee kortet siddende i "masteren" og det ene clientkort sættes i viaccess adapteren som herefter isættes i 820´ern som dit foto viser!
 
Det andet clientkort sættes det bare i YouSee boksens bagside uden videre eller behøver det også en viaccess adapter?
Er det sådan det fungerer!!!
 
Med venlig hilsen
NICOLAJ
 
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 20:59
Er der nogen der har prøvet om de brændte bluray disc kan afspilles på Playstation 3 for min kan ikke. Når man har brændt skal man så ikke bare finalise og så burde den kunne afspilles på alle slags bluray afspillere
Til top
cow-one Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cow-one Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2013 kl. 16:03
Jeps - kan først leveres i juni, der er sgi run på, så venter til juni :-)
Regards Jensen........
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 21:03
Har du prøvet PP Radio i Århus:

http://www.ppradio.dk/

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2627282930 111>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu