recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMR-BCT820
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic DMR-BCT820

 Besvar Besvar Side  <1 8182838485 111>
Forfatter
Besked
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 13:56
Grunden til, at lågen skal være åben er, at SmartWII-kortet bliver stukket ind i CAM-modulet, og så er der ikke plads til den elektronik, der skal kommunikere med SmartWII-kortet. Den sidder derfor for enden af kortet, og stikker altså "ud" af CAM'en.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
yakj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yakj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 16:07
Har installeret min DMR-BCT720 . Gik fint bortset fra, at jeg ikke kan få adgang til mit yousee-kort med 4 ekstrakanaler, som er sat i slot 1.
Når jeg forsøger at tilslutte det under connection bliver kortet også vist, men der nægtes adgang til udbyderen.
De 4 programmer er til stede og vises korrekt, når jer dem direkte i kanallisten men er forsynet med lås.
I den normale programrækkefølge fremstår de med en tekstlinie om det øjeblikkelige program, men uden billede.
Det skyldes jo klart, at jeg ikke kan få kortet korrekt tilsluttet, men hvorfor kan jeg ikke det ?
Det var ikke noget problem, da jeg i sin tid satte det i mit Philips Tv.

Hvad gør jeg galt ?
yak
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 11:34
Oprindeligt skrevet af nicolaj nicolaj skrev:

Til Hummelmose.
 
Jeg har et par kstra spørgsmål!
Jeg har funet 2 modeller af SmartWi den ene hedder SmartWi II Card Splitter (er dyrest) og den anden SmartWi SWK802 (de skriver Ny Model V12), de ser ens ud på billederne men prisforskellen er kr. 310,- er der forskel på dem?
Du skriver at fronten skal være åben på 820, er det fordi forbindelsen fra SmartWi så ikke virker når lågen er lukket! På Youee boksensidder kortet jo bagpå.
Inden kanalsøgningen sættes igang på 820, skal kortet så indsættes først, før den begynder kanalopsætningen?
Skal Internetforbindelsen være med kabel fra Routern eller kan der indsættes en Wireless LAN Adapter?
 
Mvh  Nicolaj 

Det er SmartWi 2, der er kompatibel med YouSee.

Det er fordi kortet stikker ud. Ret langt faktisk.

SmartWi kører sit eget WIFI.

Nej. SmartWi fungerer som et helt almindeligt kort, så du smider det bare i. Husk du skal have et CI modul.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
nicolaj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicolaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 13:54
Hvad mener du med CI modul? Når jeg bestiller SmartWi 2?
Mvh Nicolaj
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 14:00
 
 Du skal  have noget at sætte kortet i, ellers kan det jo ikke bruges.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 16:50


Se her. Sådan fylder en SmartWi 2 i en 820'er. Jeg vil  prøve og åbne min 820 for at se om jeg kan afmontere CI holderen, og sætte den inde i maskinen.

Du skal have en Viaccess Cam 


Det skal sættes ind, før du kan sætte et kort ind i maskinen. Det gælder uanset om det er SmartWi eller YouSee's originale kort.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 22:25
Hvis SmartWi er for klodset, så har man også mulighed for et YouSee Tvillingekort til 15 kr om måneden. Det gælder dog ikke for C more kanaler, så der skal man vælge om det er TV eller Pana'en der kan "se" de kanaler.

J
Til top
cow-one Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cow-one Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 20:20
Er der nogle der ved hvor der er en 820 på lager??
Regards Jensen........
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 21:03
Har du prøvet PP Radio i Århus:

http://www.ppradio.dk/

M.v.h.
Til top
cow-one Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cow-one Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2013 kl. 16:03
Jeps - kan først leveres i juni, der er sgi run på, så venter til juni :-)
Regards Jensen........
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Online
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 20:59
Er der nogen der har prøvet om de brændte bluray disc kan afspilles på Playstation 3 for min kan ikke. Når man har brændt skal man så ikke bare finalise og så burde den kunne afspilles på alle slags bluray afspillere
Til top
nicolaj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicolaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2013 kl. 16:37
Til Hummelmose.
 
Tak for foto der viser hvordan det sidder i 820´ern.
Har jeg forstået det rigtig nu!!? jeg prøver at beskrive:
 
Jeg troede at SmartWi 2 var en "master/tramsmitter" og at der er 2 clientkort med som bliver kodet i "masteren" fra YouSee korte der isættes i denne?
 
Herefter bliver YouSee kortet siddende i "masteren" og det ene clientkort sættes i viaccess adapteren som herefter isættes i 820´ern som dit foto viser!
 
Det andet clientkort sættes det bare i YouSee boksens bagside uden videre eller behøver det også en viaccess adapter?
Er det sådan det fungerer!!!
 
Med venlig hilsen
NICOLAJ
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 8182838485 111>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu