recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Samsung TV - kan jeg smide min Yousee boks ud?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt Samsung TV - kan jeg smide min Yousee boks ud?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
h_brandt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér h_brandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2012 kl. 19:31
Og jeg kan bekræfte, at alle HD kanaler er tilstede uden Yousee kort. Stort !!
Til top
ij6210 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ij6210 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 16:33
Kan man bruge en Samsung 3126 boks (yousee boks) uden kort hos Yousee? Dvs. jeg kan opsige mit abonnement hos Yousee (99 kr. pr. måned) hvilket blot betyder at jeg mister StartForfra, Cinema og DR's TV-arkiv?
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 17:01
Du kan godt bruge boksen uden et kort. Men du giver da ikke 99 kr. om måneden for de nævnte tjenester?
mvh Christian
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af ij6210 ij6210 skrev:

Kan man bruge en Samsung 3126 boks (yousee boks) uden kort hos Yousee? Dvs. jeg kan opsige mit abonnement hos Yousee (99 kr. pr. måned) hvilket blot betyder at jeg mister StartForfra, Cinema og DR's TV-arkiv?
 
I de 99kr er normalt også leje af boksen - den skal så sendes retur til youSee - og så kan du ikke se noget - uanset om de har kort eller ej.
 
Lars  Smile
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 19:39
Du betaler et beløb for en programpakke - og det slipper du IKKE for .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
ij6210 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ij6210 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 19:52
Men hvis jeg køber en Yousee boks brugt, kan jeg så bruge den uden kort, og uden at betale mere end hvis jeg bare havde et TV med DVB-C tuner?

Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af ij6210 ij6210 skrev:

Men hvis jeg køber en Yousee boks brugt, kan jeg så bruge den uden kort, og uden at betale mere end hvis jeg bare havde et TV med DVB-C tuner?

Ja, du kan bruge en YouSee Boks (Samsung SMT-H3126), ligesom enhver anden DVB-C MPEG-4 HD-boks med harddisk, uden YouSee Kort, og uden at betale mere til YouSee end hvad din tv-pakke koster.

Uden kort kan den modtage alle de ukodede kanaler i din tv-pakke. Den kan vise YouSee TV Guide. Den kan optage og afspille
. Den kan bruges til at sætte live-tv på pause og spole.

Til boksen kan du få et YouSee Kort for engangsudgiften 100 kr., hvis du ønsker at abonnere på Ekstrakanaler, Ekstrapakker eller en Pay per view-udsendelse.

Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu