|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
povlhp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-April-2006 Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 02-Maj-2006 kl. 13:00 |
Jeg har en OK Sony Surround Receiver, et par Dali 104 frontHT, en BW center, og et par gode baghøjttalere.
Men, mine frontHT er lidt store, så jeg vil gerne have nogle mindre, og overvejer om et billigt system (<2000 kr) ikke kan gøre et rimeligt arbejde. Alternativt hvor finder jeg nye flare/mindre Front HT til en god pris ? Evt et helt HT system ? Eller skal man lidt højere op ? Hvad er det bedste køb mellem 1000 og 2500 kr (i DK priser) |
|
![]() |
|
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
I den prisklasse ville jeg studere noget AudioPro. Lidt dyrere, godt nok, men alternativet ville for mig så blive noget brugt. Men prøv at kigge hos Tape Connection under Højttalere > diverse sæt. De har noget yamaha til prisen. Eller du kan finde ud af, om du kan få noget AudioPro uden sub (hvis det da ikke er afhængigt af den). Det er fint til prisen. Mvh. |
|
![]() |
|
rs-6200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: åbenrå Status: Offline Point: 158 |
![]() |
hej prøv under www.cinemagic der har jeg handlet med et rigtig godt anlæg til rimelig pris
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |