|
TV hos Syd Energi via DVB-C, netværks id?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2012 kl. 19:42 |
Hej alle sammen
Vi har fået fiber og ser tv via coax kabel. Kan se på deres hjemmeside at man kan se tv digitalt via DVB-C, http://www.se.dk/sitecore/shell/Controls/Rich%20Text%20Editor/~/media/Nyt%20mediebibliotek/Kundeservice/Bredbaand/Manualer/PDF/Tv/Waoo_Kanaloversigt_analog_digital.ashx . Har et tv der understøtter MPEG4. Finder intet hvis man laver en automatisk søgning efter digitale kabel-tv kanaler. Har ringet til deres kundeservice for at få netværks id, symbol rate, frekvens og modulation at vide, men det vidste ham jeg snakkede med ikke noget om ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har løst problemet. Man skulle vælge Finland under land når man skal søge efter digitale kanaler. Har et Samsung tv.
EDIT: Som en lille side note kan jeg fortælle, at jeg snakkede med en tekniker fra Syd Energi her til morgen. Hvis man oplever at ens undertekster ser lidt spøjse ud, skal man vælge at man gerne vil have danske undertekster inde i ens menu på tv'et (grundet valget af Finland inden man skal søge efter kanaler). Han fortalte også at løsningen med at man skal vælge Finland, er blevet fejlmeldt til Samsung for et halvt års tid siden, men ja selvom tv'et er fuldt opdateret er fejlen der stadig. Som udgangspunkt skulle det kun være et problem på Samsung tv. Hvis man har et tv af et andet mærke, skulle man kunne finde kanalerne ved at lave en automatisk søgning efter digitale kabel tv/dvb-c kanaler, altså uden at skulle indtaste Symbol rate, Modulation osv. Redigeret af Hanzoy - 22-November-2012 kl. 10:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |