recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Universal remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Universal remote

 Besvar Besvar Side  <1 23456 10>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 09:40
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Jeg kan sagtens klare en demo af en ONE.

( Køge egnen )
Der kunne jeg godt finde på, at tage dig på ordet. Så kunne jeg, måske også lige se programmet live, om hvordan man lægger de forskellige fjernbetjeninger ind.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 09:42
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Jeg har en harmony 1100 og en RF modtager fra Logitech. Så alt mit HIFI er gemt væk (WD live, TV boks, Forstærker, ps3 og tv) Den klare det hele. Den er nem at sætte op måtte lige afsætte nogle timer men så spiller det også :) Og man har et hav af muligheder. Damen kan finde ud af den også.

Logitech har lavet et top produkt efter min mening.
Den ser noget anderledes ud, end de andre, men spændende. Jeg har ikke lige brug for en RF modtager. Jeg har ikke så meget tilsluttet, men der ligger alligevel 4 fjernbetjeninger på bordet.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 11:34
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Harmony Touch er faktisk den nye Harmony One, og pænere synes jeg. Der er ikke så stor forskel på One og One+ at det er noget af betydning
Der er bare for meget touch. Det er der også til mit sidste tv og Blu-ray, og det var ikke lige mig.Ouch
Så skal du heller ikke ha' Harmony One, det er det samme. Så er vi ovre i de billigere udgaver uden touch
Jeg synes bare, at skærmen på touch er en del større.
Den er 5,5 cm diagonal, så det er vist det samme.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 11:38
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Jeg kan sagtens klare en demo af en ONE.

( Køge egnen )
Der kunne jeg godt finde på, at tage dig på ordet. Så kunne jeg, måske også lige se programmet live, om hvordan man lægger de forskellige fjernbetjeninger ind.
Du lægger ikke fjernbetjeninger ind. Du udfylder i programmet at du har et Panasonic WT50, en Panasonic 320 osv osv. Herefter udfylder du hvilke apparater der skal tænde til en funktion som f.eks. at se BD. Herefter henter programmet selv makroerne i Logitech Databasen, og det eneste du skal gøre er at synkronisere fjernbetjeningen via usb-kablet.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Jeg kan sagtens klare en demo af en ONE.

( Køge egnen )
Der kunne jeg godt finde på, at tage dig på ordet. Så kunne jeg, måske også lige se programmet live, om hvordan man lægger de forskellige fjernbetjeninger ind.
Du lægger ikke fjernbetjeninger ind. Du udfylder i programmet at du har et Panasonic WT50, en Panasonic 320 osv osv. Herefter udfylder du hvilke apparater der skal tænde til en funktion som f.eks. at se BD. Herefter henter programmet selv makroerne i Logitech Databasen, og det eneste du skal gøre er at synkronisere fjernbetjeningen via usb-kablet.
Det var bare en talemåde. Nu skal jeg så forhåbentlig ud til Hansi, og se hvordan det virker live. Det bliver nok en one eller one +. Hvad dælen forskellen så end er.Confused
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Harmony Touch er faktisk den nye Harmony One, og pænere synes jeg. Der er ikke så stor forskel på One og One+ at det er noget af betydning
Der er bare for meget touch. Det er der også til mit sidste tv og Blu-ray, og det var ikke lige mig.Ouch
Så skal du heller ikke ha' Harmony One, det er det samme. Så er vi ovre i de billigere udgaver uden touch
Jeg synes bare, at skærmen på touch er en del større.
Den er 5,5 cm diagonal, så det er vist det samme.
Der er nok for meget, at der skal bruges Touch til, og de to jeg har fået med til mine Pana produkter, har altså skræmt mig lidt, for de er ikke nemme.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 12:09
Touchskærmen bruges til at vælge "aktivitet". Der er god plads, da der kun er vist 3 bjælker ad gangen, f.eks. står der: SE TV - SE BD - LYT TIL CD i hver sin bjælke.
 
Herefter inddeles skærmen i 6 felter med hver sin funktion, f.eks "skub ud", "næste kap" osv


Redigeret af Kampus - 17-December-2012 kl. 12:10
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 12:37
Når først Flemming står med en ONE i hånden så forstår han hvor nemt det er
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Når først Flemming står med en ONE i hånden så forstår han hvor nemt det er
Det tvivler jeg ikke på. Nu kom jeg lige til, at bestille en One +, til lige under 800kr, alt inkl.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 12:58
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Når først Flemming står med en ONE i hånden så forstår han hvor nemt det er
Det tvivler jeg ikke på. Nu kom jeg lige til, at bestille en One +, til lige under 800kr, alt inkl.Big smile
Tillykke! Den blir' du glad for ;-)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Når først Flemming står med en ONE i hånden så forstår han hvor nemt det er
Det tvivler jeg ikke på. Nu kom jeg lige til, at bestille en One +, til lige under 800kr, alt inkl.Big smile
Tillykke! Den blir' du glad for ;-)
Jo tak. Det håber jeg da.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér godowsky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 13:14
Hej, - har en Harmony ONE - jeg synes den er meget besværlig at bruge, - dvs. jeg er den eneste der kan finde ud af det da HJÆLPE knappen alt, alt, alt for ofte skal bruge for at få det til at spille.
Det havde været dejligt hvis remoten "lærte" af sine fejl, - for når man kan få det til at virke med hjælpe knappen så burde den vel også kunne forstå det til en anden god gang.

Jeg ved ikke hvordan Harmony virker hvis man bare vil lade den erstatte andre fjernbetjeninger enkeltvis, - men når den skal lave serier af handlinger oplever jeg næsten altid fejl, desværre.

mvh

Godowsky


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu