|
Apple TV og podcasts fra DR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Krøllzkii ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2012 Sted: KBH. DK Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2012 kl. 13:42 |
Jeg har en ny Apple TV. Jeg kan af en eller anden årsag ikke afspille podcasts fra DR på den. Jeg kan sagtens afspille alle mulige andre podcasts, men ikke dem fra DR.
Jeg har haft ATV med på arb. hvor jeg godt kunne se podcasts fra DR, så jeg tænker at det måske kan hænge sammen med min internetudbyder (Stofa). Min forbindelse er 20/2, så der burde være rigeligt hul igennem. Kan Stofa måske blokere for udvalgte podcasts/domæner eller lign? |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du opdateret til nyeste software i atv?, hvis ikke du kan få den til at køre opdateringen så gør det via wifi, det løser flere problemer.. Bla med dr podcast men også søgefeltet der ikke virker i netflix, begge når man kører via lan
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Krøllzkii ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2012 Sted: KBH. DK Status: Offline Point: 4 |
Jeg har opdateret til seneste software, me det kunne heller ikke lade sig gøre på min hjemmeforbindelse. Men det lykkedes via LAN på mit arb. Der kunne jeg også godt se DR's podcasts via LAN, så den teori er ikke entydigt gældende. Underligt at det er LAN (som vel er den klart bedste og stabile forbindelse) ikke virker.
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
Har stofa og har ingen problem med DRs podcast via apple tv 3gen. Jeg har dog sat min dns-server til 8-8-8-8 og 8-8-4-4
|
|
|
|
![]() |
|
tonelab ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2012 Status: Offline Point: 4 |
Hej
Jeg har et apple TV gen 3, men hvor finder jeg DRs podcast på mit apple TV?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Hvis du går ind i Podcast, og vælger Mest populære, er der mange fra DR. Ellers skal man søge dem i Genrer eller Søg. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |