recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fedeste film citat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fedeste film citat

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
kc1234 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kc1234 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 01:29
Son, your ego is writing checks your body can't cash
Top Gun
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 09:40
Nu spiser du den skovsnegl, Mulle!

Og min personlige favorit:

"A person is smart. "People" are dumb, panicky, dangerous animals, and you know it." Tommy Lee Jones i Men in Black. Funny 'cause it's true.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

 

"Do you feel lucky punk"
(Dirty Harry)


Dumpet i filmcitater. Dén ryger ned i kassen med filmcitater der aldrig er blevet sagt, sammen med "Play it again Sam", "May the force be with you", "Beam me up Scotty" og "Me Tarzan, You Jane".
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 09:53
Se film med Bruce Willis og du har din plakat fuld :-). Min personlige favorit, blandt mange.
 
Water is wet, the sky is blue, women have secrets ... who gives a fuck?
 
BW i Last boy scout.
 
BS
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Online
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

 

"Do you feel lucky punk"
(Dirty Harry)


Dumpet i filmcitater. Dén ryger ned i kassen med filmcitater der aldrig er blevet sagt, sammen med "Play it again Sam", "May the force be with you", "Beam me up Scotty" og "Me Tarzan, You Jane".
Arh, hva'? Wink

Og i en måske ikke gyldig film



Redigeret af MaXer - 29-December-2012 kl. 10:35
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

 

"Do you feel lucky punk"
(Dirty Harry)


Dumpet i filmcitater. Dén ryger ned i kassen med filmcitater der aldrig er blevet sagt, sammen med "Play it again Sam", "May the force be with you", "Beam me up Scotty" og "Me Tarzan, You Jane".
Mener du det Otto? Jeg kan da huske at ha' hørt de fleste I FILM
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Dumpet i filmcitater.


Du har ret, det var en forkortet udgave af:
Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. ... a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?

Ikke desto mindre er den ofte gengivet som jeg skrev den - og ingen er i tvivl om, hvor den burde komme fra.


Men måske i ved, hvor dette kommer fra?
You gotta ask yourself one question. "Do I feel lucky?" Well, do ya? Punks!

En film fuld af fede one-liners

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 15:18

Lige et par stykker fra min favoritfilmrække:

"Bond - James Bond"

Fra Goldfinger hvor Bond er ved at blive ramt af laserstrålen:

Bond: "Do you expect me to talk, Goldfinger?"
Goldfinger: "No, Mr. Bond, I expect you to die!"

Godt nytår.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

 
Arh, hva'? Wink

Ups - ja man skal passe på når man peger fingre Wink 
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:


Dumpet i filmcitater. Dén ryger ned i kassen med filmcitater der aldrig er blevet sagt, sammen med "Play it again Sam", "May the force be with you", "Beam me up Scotty" og "Me Tarzan, You Jane".
Mener du det Otto? Jeg kan da huske at ha' hørt de fleste I FILM

Det er jo netop det der gør dem sjove. Jeg indrømmer at huske forkert mht. Star Wars, og Tarzan vil jeg ikke lægge hovedet på blokken på, men de øvrige tre er aldrig blevet sagt - i hvert fald ikke i de film som citaterne normalt forbindes med (jeg skal ikke afvise at du kan finde film hvor der bliver sagt "Play it again Sam, men det er ikke i Casablanca...).
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 15:43
Lidt lissom bibelcitater der slet ikke findes, så som 'Gud hjælper dem, der hjælper sig selv'.



Redigeret af Naiera - 29-December-2012 kl. 15:44
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 16:37
Shut the fuck up Drama!

-Entourage-

Kort, præcis og rammende.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu