|
Panasonic TX-L32E5Y kalibrering |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
subben2003 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2012 Sted: Kalundborg, Dan Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2012 kl. 13:02 |
|
hejsa alle sammen
nogen der kan hjælpe med lidt kalibrerings setup info til mit nye tv godt nok ikke nemt at finde den rette indstillig så tænker nogen måske har en god opsætning de vil dele takker og godt nytår jensen |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der findes på markedet diverse DVDer til det foremål. Digital Video Essentials er en af de bedre til det. Her i BD udgave.
http://www.av-connection.dk/?ML=476 Fås også i DVD udgave.
|
||
![]() |
||
Visca Blaugrana ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 155 |
|
min tilgang til det ville vaere at downloade denne gratis, braende den til en DVD og saa indstille kontrast, brightness, sharpness efter denne guide, det vil ikke give dig et 100% kalibreret billede, men give dig et bedre billede end mange af de indstillinger du ka finde paa nettet
mit bud, men det er kun baseret paa getvaerk (det bedste du kan uden maale instrumenter) Viewing mode: enten cinema eller true cinema (du er virkelig noed til at kigge dem alle igennem og see hvad du foretraekker) Contrast, brightness og sharpness: indstil efter den DVD jeg linker til color/tint: har dit tv blue mode? hvis ja saa sig til saa finder vi nogle test billeder til at indstille det med - nogle vil anbefale at bruge et blaat filter, det vil jeg IKKE Vivid Color: Off Eco Mode: Off Picture Noice rediction: off til bluray, kan maaske give lidt til TV eller DVD Redigeret af Visca Blaugrana - 29-December-2012 kl. 13:51 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
![]() ![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
subben2003 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2012 Sted: Kalundborg, Dan Status: Offline Point: 7 |
|
takker for jeres hjælp
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |