recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung bd e8300n
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

samsung bd e8300n

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
spigo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Januar-2013
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spigo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: samsung bd e8300n
    Sendt: 02-Januar-2013 kl. 21:10
samsung bd e8300n
 
Hej Alle.
 
Håber i kan hjælpe mig. jeg har fornyligt køb mig en samsung hhd optager med blua ray og 3d funktion. jeg har fuldt opsætningsguiden og indstillet den efter min stofa udbyders symbolfrekvens, netværks id og alm frekvens osv. under kanalsøgningen, jeg har prøvet både med luft og kabel.
 
Men den den siger der ikke er nogle kanaler overhovedt. jeg har et hdmi kabal der går fra dvd til tv, et kabel fra væggen ind i dvd.
 
Nogen der har et bud på hvad der gør at den ikke virker????
 
spigo  


Redigeret af spigo - 02-Januar-2013 kl. 21:39
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 14:31
 
 Det kan tænkes at den er defekt. Min tabte alle kanaler (You See) lige før jul, (1 Måned gammel) og kunne ikke finde dem igen, den fik et nyt Mainboard, og nu kører den igen. Få lige forhandleren, (som i mit tilfælde) til at teste den, for at se om det skulle være tilfældet.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 14:38
Der har efterhånden været en del rapporter om elendige mainboards/tunere i denne model. Måske det var smart at opdatere anmeldelsen på flatpanelsDK med et forbehold.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
spigo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Januar-2013
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spigo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 20:06
tak for jeres svar. jeg har bedt butikken om at kigge på den på mandag og forhåbentlig kan de fortælle mig nærmere
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2013 kl. 21:16
Hej

Hvad blev konklusionen på problemet?

Kærestens onkel købte en sådan i sidste uge og jeg prøvede i weekenden at opsætte den og kunne efter et par timers roden rundt alle mulige og umulige menuer kun få den til at finde DR kanalerne (Bredbånd Nord).
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 14:36
 
 Hvordan udsender udbyderen signalerne.?
 
Har du indtastet udbyderens søge parametere.?  Valgt korrekt søgning Kabel TV eller antenne.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
 Hvordan udsender udbyderen signalerne.?
 
Har du indtastet udbyderens søge parametere.?  Valgt korrekt søgning Kabel TV eller antenne.?

Skal vi gætte på, at onklen til Tektronixs kæreste modtager tv-signaler som ip-tv?
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 15:18
Det viser sig at man skal sætte landet til at være Finland, så kører det. Det er jo logisk!
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 15:18
Og ja alle parametre var tastet korrekt ind ;-)
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af Tektronix Tektronix skrev:

Det viser sig at man skal sætte landet til at være Finland, så kører det. Det er jo logisk!

Selvfølgelig skal landet ikke stå til Finland.
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 21:45
Tja, den finder kanalerne nu. Det gør den ikke når man sætter den til DK
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2013 kl. 10:27
Har lige sat samme box op for min svigerfar, jeg var også nød til at sætte den på Finland for at den kunne finde nogen som helst af stofas kanaler ??? Shocked

Han har nu alle kanaler !

Har sat freq og system samt net-id som er det samme hos mig selv !



Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu