|
lyd hakker når jeg ser tv via iPad |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mibemo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2013 kl. 16:11 |
Når jeg tilslutter min iPad 3 til mit tv via HDMI, får jeg et fint billede, men lyden hakker.
Der er ikke noget galt med lyden på iPadden, så det er forbindelsen til tv'et, der er noget galt med. Er der nogen her, der har en idé om, hvad der er galt? Mvh Mikael Mortensen |
|
Mvh
Mikael Mortensen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet forskellige HDMI indgange? Eft. om stikket er trykket helt i?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Mibemo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Hejk Flemming
Tak for dit svar. Ja, jeg har prøvet alle tre indgange og to forskellige HDM-kabler. Det eneste jeg ikke kan teste, er adaptorstikket fra iPad til HDMI-kabel. MVh Mikael |
|
Mvh
Mikael Mortensen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Så må det næsten være i adaptorstikket, at det ligger. Du har ikke en iPhone, du kan prøve med?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Jeg har ikke en iPhone. Men jeg har nu testet på et andet tv, hvor det virker. Så det må have noget med TV'et at gøre.
Mvh Mikael |
|
Mvh
Mikael Mortensen |
|
![]() |
|
Ja, så kan det jo kun være dit tv. Underligt, at det er over alle indgange.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |