recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Audio Note eller Snell højtaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Audio Note eller Snell højtaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 868
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Audio Note eller Snell højtaler
    Sendt: 09-Januar-2013 kl. 16:15
 Har købt mig en Audio Classic rørforstærker.Skal bruge nogle letdrevne højtalere dertil.Audio Note er letdrevne men er også ret dyre.Snell skulle også kunne bruges men kan man stadig få stumper til dem.Får først forstærkeren i uge 8.Og vil da også lige prøve om mine Focal Chorus 716V kan bruges.Er der andre forslag til højtalere til ca 25.000kr for et sæt

Redigeret af pnhh - 09-Januar-2013 kl. 17:05
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 17:05
Zu Audio måske, desværre er der ikke nogen dansk importør længere. Så det må blive brugt, eller afsted til DE.
Klipsch laver også en del letdrevne højttalere.
Ellers er horn generelt lette at trække.
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-April-2009
Status: Offline
Point: 655
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér B-CLG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 18:03
Mht. Audio Note <> Snell, så søg på nettet. Der findes lange-lange tråde om forskellen og ligheder, herunder at nogle Snell højttalere kan være en "dårlig årgang".

Audio Note finder du i øvrigt hos Audio Consult.
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 868
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 18:27
 Har snakket med Audio Consult.Men priserne er lige over mit budget.Vil søge på Snell højtalere når jeg kommer hjem.
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu