|
MB tray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2013 kl. 12:31 |
Hej alle
jeg leder efter et såkaldt motherboard tray, hvilket kort sagt er en plade til at montere sit bundkort. Er der nogen som ved hvor de kan købes henne til en ok pris? Fandt selv et sted ovre i england som ville sende. Produktet kostede 22 pund, fragten kostede 16 pund + ekstra moms. Evt, kender i et kabinet hvor denne plade er udtagelig? Jeg kan se det primært er Lian Li som tilbyder produktet ![]() |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
BUMP
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1234 |
Jeg fandt en i en brugt sektion - det var fra et fuldt kabinet hvor resten var ret skramlet.
/ask |
|
![]() |
|
Link?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |