|
Dreambox DVB-C expert søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmus-S ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2013 Sted: Århus C Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2013 kl. 16:34 |
Hej alle
![]() Jeg søger en Dreambox expert på DVB-C området, til at hjælpe mig med nogle udfordringer jeg p.t. oplever. For det første så ville jeg gerne vide om det er muligt at se alle HD kanaler via min Dreambox f.eks. TV3+? For det andet ville jeg gerne vide om stofa benytter sig af kort, såfremt man bruger egen reciver eller om de bare lukker op for frekvensen via frekvensfiltret? Hvis de bruger kort, er det så muligt at dele mit kort ind i soveværelset eller skal jeg købe/leje 2 kort til formålet? Vil jeg få en yderligere gevindst ved at benytte en Dreambox, udover den er smadderhurtig? ![]() Håber på lidt hjælp, på forhånd tak ![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ikke Dreambox ekspert, men kan godt svare på nogle af spørgsmålene alligevel:
Hvis der er HD tuner (MPEG4) i din Dreambox, kan du naturligvis se dine HD kanaler.
Stofa benytter kun kort til deres tilvalgskanaler, så hvis du blot har pakke 1, 2 eller 3 uden tilkøb af yderligere kanaler, vil du kunne se dem alle uden brug af kort.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Rasmus-S ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2013 Sted: Århus C Status: Offline Point: 2 |
Hej Flemming.
Tusind tak for dit svar ![]() Du skriver "vil du kunne se dem alle uden brug af kort" dermed mener du vel kun de kanaler jeg har pakke til? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
Selvfølgelig, men du kan jo altid "dream" om resten.
![]() Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
smut ud på www.digsat.net nordens største dreambox forum på nordisk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |