recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hercules Theater
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hercules Theater

 Besvar Besvar Side  <1234 75>
Forfatter
Besked
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 00:02
Du får ikke en plads "midt for"?
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 05:22
Rødt tæppe er vejen frem, det skriger nemlig af biograf, og et helt mørkt rum er bare for kedeligt.
http://www.houzz.com/photos/57961/Bliss-Home-Theaters---Automation--Inc----www-BLISSHTA-com-traditional-media-room-other-metro
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 05:42
http://houzz.com/photos/116526
http://houzz.com/photos/70042
http://houzz.com/photos/116410
http://houzz.com/photos/116534
http://houzz.com/photos/128364
http://houzz.com/photos/128373
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 08:13
Spændende projekt!

Jeg har linket til denne her nogle gange, men har absolut ingen ide om det er sagen. Jeg har ikke selv bestilt hos dem, men jeg synes blot de har nogle rigtig fede stole / sofa sektioner:


Du kunne måske blive inspireret
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 08:23
SPL Cinema
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 08:24
Jeg er klart mest til det stilrene og helt sorte look Thumbs Up
 
 


Redigeret af Iron Man - 17-Januar-2013 kl. 08:28
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 08:47
Jeg synes ikke den skriger kvalitet, den bio Iron Man.. elektronikkene er godkendt, men resten ligner noget gør det selv fra Jem og Fix
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

SPL Cinema
Skal jeg lige minde dig om hvem af os to som jagter referenceniveau? Big smile
Oprindeligt skrevet af Therien Therien skrev:

Du får ikke en plads "midt for"?
Hmm i teorien ikke. De lænestole jeg har set på, er 1m brede og de vil derfor fylde hele bredden af rummet hvis jeg placerer tre. Det vil samtidigt resultere i to dårlige pladser (tæt på sidevægge) og én god. Med kun to stole vil begge pladser være gode og jeg vil altid kunne rykke dem lidt så jeg har en plads i midten.
Alternativt kan jeg vælge 3 af disse, som fylder langt mindre (og koster næsten intet): 

Alle overvejelser er oppe og vende pt :) Hælder mest til at starte ud med noget billligt mens jeg finder ud af hvad jeg gerne vil ende op med. Så har jeg også større budget til projektor! Hælder mest til Epson TW9000 lige nu.


Redigeret af Jonas_h - 17-Januar-2013 kl. 09:24
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 09:33
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:



Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

SPL Cinema

Skal jeg lige minde dig om hvem af os to som jagter referenceniveau? Big smile
Oprindeligt skrevet af Therien Therien skrev:

Du får ikke en plads "midt for"?
Hmm i teorien ikke. De lænestole jeg har set på, er 1m brede og de vil derfor fylde hele bredden af rummet hvis jeg placerer tre. Det vil samtidigt resultere i to dårlige pladser (tæt på sidevægge) og én god. Med kun to stole vil begge pladser være gode og jeg vil altid kunne rykke dem lidt så jeg har en plads i midten.
Alternativt kan jeg vælge 3 af disse, som fylder langt mindre (og koster næsten intet): 

Alle overvejelser er oppe og vende pt :) Hælder mest til at starte ud med noget billligt mens jeg finder ud af hvad jeg gerne vil ende op med. Så har jeg også større budget til projektor! Hælder mest til Epson TW9000 lige nu.



os begge??

jeg vil sku gerne have dit headroom
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 09:33
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

 
Alternativt kan jeg vælge 3 af disse, som fylder langt mindre (og koster næsten intet): 

Hvilken stol type er det og hvor har du set den henne? 
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af Precious Precious skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

 
Alternativt kan jeg vælge 3 af disse, som fylder langt mindre (og koster næsten intet): 

Hvilken stol type er det og hvor har du set den henne? 
Det er nok den mest brugte stol til hjemmebio i DK :)
Det er med recliner. Man sidder rigtigt godt i den
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 09:45
Du kan også kalde din bif for "Level 7"
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 75>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu