recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Upgrade fra NAD T-744 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Upgrade fra NAD T-744 ?

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Upgrade fra NAD T-744 ?
    Sendt: 28-Januar-2013 kl. 22:29
Du må ikke sammenligne 80x serien med 87x serien. Der er en verden til forskel. Lidt OT i know. Jeg ville bare lige nævne det.
 
Bas
Til top
skele2r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skele2r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af act_dk act_dk skrev:

Forstår dig nu godt.. Når man har set sig varm på noget og opgraderingspengene brænder i lommen er det svært at være 100% objektiv ifht. hvad man egentlig får ud af det i sidste ende. Så blot du er opmærksom på det mere er features end lydkvalitet du opnår er det jo fair nok at opgradere - features (her HDMI) kan jo også være en fordel!

Et nyt tv tror jeg dog du bliver mere tilfreds med i længden :-)

også hvis vi taler de store drenge fra onkyo- 806 - 876 ?
Til top
act_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2007
Status: Offline
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér act_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 16:14
Forstår dig nu godt.. Når man har set sig varm på noget og opgraderingspengene brænder i lommen er det svært at være 100% objektiv ifht. hvad man egentlig får ud af det i sidste ende. Så blot du er opmærksom på det mere er features end lydkvalitet du opnår er det jo fair nok at opgradere - features (her HDMI) kan jo også være en fordel!

Et nyt tv tror jeg dog du bliver mere tilfreds med i længden :-)
Til top
skele2r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skele2r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 15:59
Det meste er DTS, så jeg svarer jo sådan set selv på spørgsmålet om det kan svarer sig :D

tak for info. . .Pengene bliver brugt som jeg skrev før 


Redigeret af skele2r - 28-Januar-2013 kl. 16:00
Til top
act_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2007
Status: Offline
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér act_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 15:54
Okay, men er de så rippet med TrueHD eller DTS HD, for er jo lidt afgørende for om det kan betale sig.

- men synes stadig det er mere en udskiftning end en opgradering..
Til top
skele2r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skele2r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af act_dk act_dk skrev:

Har spurgt en del gange, men ikke fået svar - ser du overhovedet BR og hvilken afspiller har du?

Har standart BR afspiller fra Panasonic

Men det meste jeg ser er BR film som jeg har rippet og streamer fra min NAS
Til top
act_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2007
Status: Offline
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér act_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 15:17
Har spurgt en del gange, men ikke fået svar - ser du overhovedet BR og hvilken afspiller har du?
Til top
skele2r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skele2r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 14:55
Har måske et bud på 1500 for NAD T744 + min NAD dvd, ville 1500,- oveni (hvis man prutter lidt) ikke være et fint upgrade eller kan det heller ikke svarer sig ?


ps. modsiger mig selv lidt nu :D
Til top
skele2r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skele2r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/blu-ray/cambridge_azur-751bd_blu-ray-afspiller_sort.htm
Nå ja, er ikke billig men den eneste jeg kender. Og nedsat fra 6500kr...

Til de penge kan jeg go ligeså godt købe ny forstærker ?
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 22:25
http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/blu-ray/cambridge_azur-751bd_blu-ray-afspiller_sort.htm
Nå ja, er ikke billig men den eneste jeg kender. Og nedsat fra 6500kr...


Redigeret af Mr. Claude - 27-Januar-2013 kl. 22:52
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af skele2r skele2r skrev:

Hej igen:

Det er useriøst at spørge også ikke bruge de råd I kommer med. . Efter at have læst det hele igennem og flere gang blevet gjort opmærksom på at jeg ikke kan hente noget ved at skifte, beholder jeg min "gamle" NAD og bruger pengene på 60" tv istedet + rum forbedring :D

mange tak til alle
jeg ville stadig finde en anden BD med dekoder til DTS HD, for du kan godt høre det med dine højttalere. Og billig udskiftning...
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 21:57
Haha god beslutning :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu