recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Project Cars ( GT5 killer)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Project Cars ( GT5 killer)

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Project Cars ( GT5 killer)
    Sendt: 17-Maj-2015 kl. 21:50
I min verden skal gt5 og pcars ikke sammenlignes. Gt har stået stille for mange år til at de fortjener sammenligningen syntes jeg:).

Det ER møglækker grafik og jeg tror helt sikkert det er et spil der udvikler sig markant. Loadetider er der, men ikke noget jeg har bemærket og dermed tænker jeg jeg at det ikke er voldsomt.
Ift at spille med dualshock, syntes jeg der skal fifles før det er godt. Der findes dog masser af anbefalinger derude og jeg syntes selv jeg har fundet en styring der minder om gt og dermed er bekendt. Fysikken er dog langt bedre i project cars.
Til konsol syntes jeg pcars er det markant bedste.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2015 kl. 21:03
har luret lidt på spillet, og må indrømme jeg er klar til at trykke køb ud fra en ps4 for at spille spillet. er det så lækkert som det ser ud på filmene, eller er det en gt 5 om igen med urimelige loadetider osv?
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2015 kl. 14:51
Jeg syntes det er fedt, selvom følelsen af bilerne er lidt mere arcade agtig end Assetto Corsa. Indlevelsen er bedre pga mere detaljeret omgivelser, og vejr effekterne. 
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2015 kl. 07:12
Gaaaaaaammel tråd, men er alligevel spændt på menigmands dom over project cars??

For mig personligt var det spillet der retfærdiggjorde en opgradering af rat/pedalsæt (uanset tvunget - logitech issue). Desværre var pedalsættet defekt, så jeg har endnu til gode at prøve det rigtigt af.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 19:37
Jeg syntes da mit gamer sæde og rat og pedaler til PS3 og GT5 virker fint.
Både Le Mans og Nortslüffe giver fede timer i hjemmebiffen.
SVP03
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 18:56
Alle videor'er in game
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 15:56
Er ret sikker på at det der var in-game.  Dog bare ikke noget gameplay.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 12:07
Det er jo bare en reklamevideo... Intet in-game.
Til top
Rittig Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rittig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 10:04
Hvilken form for styring bruger man til PC bil-spillene?
Jeg har ikke rat (og har heller ikke plads til et). På PS3 bruger jeg en HKS controller som jeg er ret godt tilfreds med, men selvom den er USB, gætter jeg på jeg ikke kan finde drivere til den til pc.
 
PS: Klondike, min danske racing league kom aldrig i gang på PS3, det var lidt for tyndt med kun 2 medlemmer.
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 09:39
Ja det er altid godt at være skeptisk.
 
Men det skal siges at de personer der er med i projektet syntes at være meget optimistiske og at spillet helt klart er et SIM spil.
 
Det er jo netop det der er det gode ved det her project at det er dem der virkelig brænder for SIM spil der er med til at udvikle det og få det til at gå i den rigtige retning hvor det primære bliver at ...
 
Bilernes fysik bliver så realistisk som muligt.
 
Der kommer nogle ordentlige muligheder for online spil. Med et meget bedre lobby system en der f.eks er i GT5 ( som virkeligt stinker) 
 
Der kommer time trial leaderboards for alle biler/baner (GT5 stinker også her)
 
Samtidig med at spillet kommer med den fedeste grafik der endu er set i et bilspil til dato.


Redigeret af Klondike - 01-Februar-2013 kl. 09:46
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 20:36
Lige præcis, strandvasker. Skeptisk indtil andet er påvist. :)

BORING!
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Tror godt det her kan blive spillet der tørrer gulv med alle konkurenterne inden for bil simulatorer.

Det afhænger 110% af om fornemmelsen af at køre bilerne er iorden. Jeg synes der har været masser af bilspil/racersimulatorer hvor "dynamikken" har været helt i hegnet og så er det altså fløjtende ligemeget om grafikken er vild og der er 50 forskellige baner at vælge imellem.

For mig handler bilspil 90% om at føle sig "forbundet" med bilerne, de skal være medrivende at køre. Hvis ikke det føles ordentligt kan alt andet være ligegyldigt. Så er der 9% til konkurrenceelementet, kan du køre mod vennerne, er der ordentlige missioner i single mode og den slags. Den sidste 1% går til fantastisk grafik, stort udvalg af baner og biler, specialeffects og alt det andet gøgl, altsammen stuff der er hamrende ligegyldige hvis de andre 99% ikke er på plads.

Kort sagt, jeg får ikke jern på af sådan en trailer. Bevares det ser ud som om grafikken og bane/biludvalget er i top, men det er først når jeg prøver spillet at jeg kan fortælle dig om det tørrer gulv med konkurrenterne eller om det bare skal tørres op og hældes ud. Wink
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu