recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viasat opsigelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viasat opsigelse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viasat opsigelse
    Sendt: 31-Januar-2013 kl. 09:14
Hej
 
Jeg har opsagt mit Viasat-abonnement og fået bekræftigelse.
 
Brevet er blevet væk så er der en der kan skrive adressen hvor man skal sende sit kort hen?
 
Jeg sender det som pakke for at være sikker på det kommer frem Smile
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 11:02
Ring dog til Viasat eller se det på deres hjemmeside.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
PerGew Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Rødovre,Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerGew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 11:14
Som der står i den mail jeg har modtaget fra dem :
 
Du skal sende vores tv-kort retur til Viasat A/S, Postbox 4050, 1026 København K.
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 11:45
Svar til fltk:
 
Det står ikke på deres hjemmeside at man skal sende det til deres postboksadresse.
Jeg er lige så skeptisk overfor dem som mange andre, derfor ville jeg gerne have det bekræftet af en herinde.
 
Dit indlæg er ubrugeligt!


Redigeret af Pioneer540 - 31-Januar-2013 kl. 12:12
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af PerGew PerGew skrev:

Som der står i den mail jeg har modtaget fra dem :
 
Du skal sende vores tv-kort retur til Viasat A/S, Postbox 4050, 1026 København K.
 
Tak for det Clap 
Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 13:44
Hvordan har du opsagt, har skrevet en mail til dem den anden dag og har intet hørt fra dem.
 
Synes også det er frækt at man har 3 mdr. opsigelse, når alle andre har 1 mdr.
Så er det også noget svineri at man ikke får refunderet resten af ens halvårlig kortgebyr, tror desværre at jeg kommer til at betale nye 6 mdr. fordi den sidste måned i min 3 mdr. opsigelse, går ind i en ny halvårlig periode :-(
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af Dotman Dotman skrev:

Hvordan har du opsagt, har skrevet en mail til dem den anden dag og har intet hørt fra dem.
 
Synes også det er frækt at man har 3 mdr. opsigelse, når alle andre har 1 mdr.
Så er det også noget svineri at man ikke får refunderet resten af ens halvårlig kortgebyr, tror desværre at jeg kommer til at betale nye 6 mdr. fordi den sidste måned i min 3 mdr. opsigelse, går ind i en ny halvårlig periode :-(
 
De gange jeg har sagt op har jeg faxet til dem og skrevet kvittering ud på faxen - virker hver gang. Har oplevet at mails bouncer tilbage som om deres postkasse er i uorden......
 
Nu er det helt slut for mit vedkommende!
 
Mit abonnement udløber idag og mit kortgebyr i næste uge så det er timet! Jeg havde godt nok kun 1 mdr opsigelse her på det sidste abonnement fordi det er tegnet efter 1/1-12, dit er nok efter de gamle vilkår.


Redigeret af Pioneer540 - 31-Januar-2013 kl. 14:10
Til top
PerGew Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Rødovre,Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerGew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 13:59
Jeg ringede til deres kundeservice.
De sagde at jeg blot skulle sende en mail, som de så ville tage sig af.
Jeg sendte en mail og fik et svar retur om at de havde modtaget mailen og at de ville tage sig af den indenfor 3 hverdage.
Og ganske rigtigt - 3 dage senere kom der en mail hvori de bekræftede min opsigelse.
 
Let og smertefrit
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 14:09
Jeg har også på et tidspunkt læst at de ville forbedre deres kundeservice og det tyder på at de så har gjort det i løbet af 2012.
 
Jeg valgte bare fax-løsningen fordi den har virket tidligere.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu