|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
tander ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 15-Maj-2006 kl. 23:19 |
|
Hej Så er jeg blevet den heldige ejer af et Samsung LE-32R72B Jeg er på udkig efter et vægbeslag til dette tv og ville høre om det var nogle der kender nogle af disse beslag eller kender andre der er bedre. http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=180282 http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=143835 På forhånd tak. |
||
![]() |
||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
|
Har bestilt Vogels VFW 140 (ca. 650 kr.) til mit tilsvarende tv. De to, du linker til, har en overkant på vel 10 cm og ingen afstand mellem hullerne. Det får jeg aldrig til at sidde lige. VFW 140 har en overkant på 70 cm, så der plads til waterpasset... |
||
![]() |
||
NeonTeal ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-April-2006 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Hej Tander Ser ud som om du ønsker at dit TV skal kunne trækkes ud fra væggen? Jeg har samme ønske og har fundet: http://www.b-tech-int.com/Welcome.html BT7532 som kan komme hele 80 cm ud - men det koster en bondegård! TapeConnection har det til over 3.500 kr - det' helt vildt. Har set det i UK til lidt over 2.000, men desværre kun et sted der ikke sender til DK. Hvis nogen kan finde BT7532 andre steder, så er info velkommen !!
|
||
![]() |
||
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
Hilsen Don P.
|
||
![]() |
||
sorensus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Først ... undskyld mine totale newbie forudsætninger :) Forhandler elgiganten samsung? På deres hjemmeside kan jeg ikke se det omtalte tilbud ... er nemlig selv interesseret! /Søren Redigeret af sorensus - 17-Maj-2006 kl. 12:00 |
||
![]() |
||
mial ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() |
|
Prøv at skrive til dem på: kundecenter@giganten.dk Svaret jeg fik - på dit spørgsmål - den 11/05 kl: 12.06 var : Indtil videre helt slutsolgt da vi ikke kan få svar for næste levering |
||
![]() |
||
sorensus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Svar fra EG "Det gør vi desværre ikke mere.
Det var sidste uges tilbud."
Det undrer mig en del, eftersom jeg jævnligt har tjekket deres tilbud på nettet og i deres avis, og der har ikke set noget Samsung tv. Kører de "hemmelige" kampagner? Nogen der ved hvor man kan få omtalte til en nogenlunde tilsvarende pris? Redigeret af sorensus - 17-Maj-2006 kl. 13:00 |
||
![]() |
||
perhl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Det er helt korrekt at der var sidste uges tilbud - TV'et var på forsiden af deres tilbudsavis. Hos Tape Connection kan du købe TV'et til 10.899. Jeg har ikke kigget efter andre priser på nettet så du kan muligvis finde det billigere. |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
Du kan da prøve Tape Connection, som jo leverer til fælleskøbet, de har vel nogle til en nogenlunde tilsvarende pris
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
tander ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Købte mit i Holstebro. Elgiganten har lige åbnet butik der. De har Samsung LE-32R72B på tilbud i denne uge til 9999,. kr.
Valgte dette beslag http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=143835 skulle gerne have det i morgen så jeg kan få den sat op Redigeret af tander - 17-Maj-2006 kl. 22:50 |
||
![]() |
||
Gizkor ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
Jeg hængte mit R71B op på dette ophæng igår (bestilt fra Proshop), og det fungerer bare super Vær dog forberedt på, at tegningen ikke er sådan lige til at afkode (værre end Ikea), men det er ikke så svært når det kommer til stykket. Vi kunne dog ikke komme til at skrue skinnerne bagpå tv'et sådan at de vendte udad, da de ville dække for scart-indgangene. Derfor fungerede det ikke med de sorte spidser som skulle skrues op i revnerne, men det kan fixes med kabelstrips i stedet |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja tegningen er ikke verdens bedste, men jeg fik da tv'et op på vægen. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |