recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - boost computer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

boost computer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: boost computer
    Sendt: 07-Februar-2013 kl. 10:37
Hejsa!

Jeg faldt over denne artikel http://jyllands-posten.dk/digitalt/computer/article5135082.ece er det noget som i andre har prøvet, og jer som har prøvet føler i at det har givet jer en bedre computer med højere hastighed?

Jeg er altid lidt skeptisk over systemfremmende programmer.. men oplever også af og til at en pc har behov for et los bagi fordi den bliver sløvere med tiden.
Mvh

René
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 12:40
Jeg har ikke prøvet det specifikke program, men generelt set er jeg ekstrem kritisk over for programmer som disse, der i bund og grund gør det, som brugeren ikke gider sætte sig ind i. Uanset om det er et boost eller almindelig oprydning, så lyder ordene fine, men resultatet er ofte slet ikke så fint som de gør det til.

Da jeg læste linket, så fik jeg røde knopper allerede under installationen af det - Giv mig een eneste god grund til, at et program som dette skal bekymre sig om skins (udseende). Der er nogle få mennesker i denne verden, der ville vælge en designer skovl, når de skal skovle, men langt de fleste mennesker vil bare vælge en skovl, når de skal skovle. For det er det der betyder noget for dem.
Her har man et firma, der har et overordnet formål, at booste og "hjælpe" uvidende mennesker, med det de ikke selv kan, og så skal de nærmest tvinges til at tage stilling til, om det skal udføres ved hjælp af et bestemt udseende.

Det er et helt forkert signal at sende, synes jeg. Og jeg holder mig væk fra sådan noget, ikke mindst, fordi jeg kan skovle selv.

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 13:17
Enig med Kandersen. Jeg tvivler på programet gør andet end hvad man kan læse sig til hos Blackviper:

Venlig hilsen
KB
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 13:52
det sagde mit instinkt mig egentligt også selv... jeg holder mig fra sådan noget så
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu