|
Black Purple vs. pink stripe |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6233 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Februar-2013 kl. 15:59 |
Så står slaget snart, og det ganske land ligger øde hen
I det ene hjørne en Melissa Black Purple-hårtørrer og i det andet hjørne mit elskede smertensbarn JVC HD550 med en fæl pink stripe
Jeg læste om en gut, der ved et tilfælde fandt ud af, at en god varme i længere tid kan fjerne striben (muligvis) og han brugte bl.a. en hårtørrer
Det skal prøves, inden den skal udskiftes
Opdateres løbende...
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6233 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ak nej, det virkede ikke
|
|
Mikael Simpson |
|
wadia
Super bruger Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hva gjorde du så med den hårtøre..... hvor blæste du så varmen hend ?
|
|
JVC DLA-HD750, NAD T787, Mac Mini 2011, Lissau 16:9 Tab-Tension ISF True color , Dali Mentor 6 og Mentor center og Mentor 1 baghter, DaliP-10 DSS subwoofer ,OPPO BDP-83
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Ind ad luftindgangen på fronten
|
|
Mikael Simpson |
|
wadia
Super bruger Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hva skulle det hjlpe, at blæse varmt luft ind af indgang
|
|
JVC DLA-HD750, NAD T787, Mac Mini 2011, Lissau 16:9 Tab-Tension ISF True color , Dali Mentor 6 og Mentor center og Mentor 1 baghter, DaliP-10 DSS subwoofer ,OPPO BDP-83
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Der skulle være noget lim, der vist er den forkerte type og størknet forkert
Eller noget i den retning
|
|
Mikael Simpson |
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal nok splitte den ad, ligesom de har gjort på cine4home.de, og så varme direkte på delene der.
Kunne du ikke lægge at billede op af problemet på din projektor. Jeg synes JVC laver nogle fede projektore, men deres håndtering af problemer som dette og den korte levetid på pære, afholder mig fra at købe. |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er alt for fummelfingret...
|
|
Mikael Simpson |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Levetiden på lamperne (det er reelt en lampe man skifter ud; ikke blot en pære) er ikke kortere end andre projektorer. Desuden mener jeg, at JVC har været rimeligt gavmilde i jake51's situation. Han var udenfor reklamationsretten, og de kunne bare have sagt blankt nej til at hjælpe ham med noget som helst. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |