|
Fastramme vs rullelærred (projektor som tv) |
Besvar |
Forfatter | |
skele2r
Super bruger Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Februar-2013 kl. 09:46 |
Hej drenge
Vil lige starte med at sige tak fordi I gider hjælpe Jeg er kommet frem til jeg skal have en Epson TW3200 til min stue bio Jeg går lidt med tankerne om at investerer i et fastramme lærred, men når jeg søger på forum er der mange delte meninger. . Jeg vil jo helst have et lærred så TW3200 kommer til sin ret. . * Vil et fastramme lærred give et bedre billed end rulle lærred ? * Vil ca. bruge 4 k på lærred * Kan jeg bruge projektor som tv, jeg har zaptor boks ? * evt kan jeg lave en opsætning med fastramme lærred også et mindre tv ved sofaen
|
|
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med et rullelærred kan man hurtigt få bølger eller buler, medmindre det har "tab tension" som er udenfor dit budget. Derfor vil et rammelærred være et bedre valg, hvis du har plads til det. En projektor kan sagtens bruges som tv, men det kræver mørkelægning. Jeg ser ikke meget tv, og kun om aftenen når det alligevel er mørkt udenfor, så jeg kan godt undvære tv. Et lille tv til nyhederne osv er måske ikke en dårlig ide. I sidste ende er det dit forbrugsmønster og temperament der bestemmer hvad der fungerer bedst hjemme hos dig.
|
|
skele2r
Super bruger Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er min stue:
Så tænker jeg et lille tv ved siden af vinduet Jeg hænger mest til fastramme, mest pga. buler og jeg tror man får mere for pengene + det ser bare fedt ud :D * Hvis nu konen vil se tv en dag, er det så bare at rulle gardinerne ned tænde en lille lampe i baggrunden også virker det ? hvad hvis der ikke bliver 100% mørklagt ? * og hvad med pris kontra timer (pære) ?
Redigeret af skele2r - 12-Februar-2013 kl. 10:23 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |