|
Blu ray til "backup" hvordan? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2013 kl. 20:08 |
Hvad gør i andre for at backe jeres blu rays op? Jeg ønsker at gemme og afspille mine skiver på/fra hdd incl HD lyd og menuer. Helst via et "put disken i og tryk backup" program. Der må gerne være avancerede indstillinger 1. gang men derefter skal det være let tilgængligt. Hvis det er godt må det gerne koste KR.
BS
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med et BD drev og en PC et det ganske enkelt at gøre, man behøver bare et program Any DVD, så kan der Rippes til en HDD.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
med menu og hd lyd?
BS
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der kan vælges de ting man ønsker at have med i "kopien". Har aldrig brugt programmet til andet end DVD, men fremgangsmåden skulle være den samme.
Redigeret af Radiomanden - 16-Februar-2013 kl. 21:06 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
andre med forslag og/eller erfaringer med ANYdvd?
BS
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3802 |
Jeg bruger HD Fab / DVD Fab. Her kan vælges Main Movie med HD lyd og undertekster, eller Copy Disc ( Bluray Copy ), her kommer alt med.
De lagres på min NAS, og afspilles med NTV550 HD Media Player uden problemer, med undertekster og HD Master lyd. Et bluray rip til Nas tager ca 20-25 min, eller 1 Gb overførsel pr. minut. Softwaren er ganske gratis, men efter 30 dage kommer beskeden om, at bluray copy er udløbet, og HD Decrypter bruges istedet. Jeg kan ikke se forskellen, og softwaren kan/gør det samme. Der skal ikke foretages nogle indstillinger, udover valget main eller full disc. Der kan dog fravælges lydspor undertekster osv. DVD HD Fab Decrypter vælges.
Redigeret af JeTex - 16-Februar-2013 kl. 22:27 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |